Opowiedz o swojej oferciedzięki stronie typu single page
Wyeliminuj szum informacyjny
Inwestowanie w widoczność Twojej marki w sieci jest niezbędne do tego by przyciągnąć potencjalnych Klientów i zainteresować ich ofertą Twojej firmy lub Twoją osobą.
Jednak przyciągnięcie potencjalnych Klientów na Twoją stronę internetową to jedno a wykorzystanie możliwości zarobkowych z uzyskanego ruchu na witrynie to drugie.
Dlatego decydując się na inwestycje w kampanię reklamową, zadbaj nie tylko o dotarcie do potencjalnych Klientów, ale także o narzędzie sprzedaży, które sprawnie obsłuży wszystkich zainteresowanych odbiorców, których skusiła Twoja reklama.
Jeśli oferujesz jeden konkretny produkt lub usługę wiedz, że idealnym narzędziem do przedstawienia jego zalet będzie strona typu Landing Page.
Ten szczególny rodzaj serwisu wyjątkowo skutecznie wspiera budowanie bazy Klientów oraz sprzedaż konkretnych produktów i usług (szczególnie cyfrowych) w Internecie, takich jak szkolenia czy e-booki i to niezależnie od rodzaju rynku, w jakim zostanie zastosowany.
Wszystko dlatego, że „landing page” - czyli strona lądowania jest skupiony na jednym celu. Celem tym jest uzyskanie jak najwyższego wskaźnika konwersji.
Jeżeli chcesz zamienić potencjalnych odbiorców w zdecydowanych Klientów końcowych i oferujesz jeden typ produktu lub usługi to najszybciej i najskuteczniej zrobisz to za pomocą takiej strony.
Landingpageskoncentruj wysiłki promocji na jednym celu
Dobrze przygotowana strona landing page sprawnie poprowadzi Twojego Klienta za rękę do wykonania określonej akcji takiej jak: złożenie zamówienia, pozostawienie adresu e-mail czy zgłoszenie rezerwacji. Zyskaj natychmiastową przewagę konkurencyjną dzięki skutecznemu narzędziu, jakim jest Single Page.
To wszystko sprawi, że klient trafiający z reklamy lub wyników organicznych z przyjemnością pozna korzyści Twojej oferty
i w pełni poinformowany i świadomy jej walorów zdecyduje się na złożenie zamówienia w Twojej firmie.
Co sprawia, że serwisy single page są tak skuteczne?
Przede wszystkim ich przemyślana zawartość obliczona na konwersję, pozbawiona zbędnych elementów odciągających uwagę od pożądanego celu. Ponadto skupienie uwagi użytkownika na jego potrzebach i wyraźne wyeksponowanie korzyści oferty, którą przegląda Klient.
Strony typu single page znajdą zastosowanie wszędzie tam, gdzie liczy się konwersja i precyzyjna komunikacja zawężona do konkretnego produktu lub usługi.
Strona typu landing page jest dedykowana do zadań specjalnych
Idealne rozwiązanie dla firm prowadzących zapisy online na szkolenia lub konferencje
skuteczne narzędzie służące sprzedaży kursów on-line lub produktów cyfrowych (e-book)
single page znajduje zastosowanie także do budowania bazy e-mail Klientów
Wiedz, że serwis landing page może stać się Twoim skutecznym sprzedawcą dzięki przemyślanej strukturze single page, ograniczonej nawigacji, skupieniu na celu, jaki wspólnie ustalimy oraz specjalnie opracowanej komunikacji dedykowanej dla Twoich Klientów.
Jak będzie przebiegać proces powstawania serwisu typu Landing Page dla Twojej firmy?
Aby zmaksymalizować korzyści marketingowe z zastosowania strony typu Landing Page, należy pamiętać o pracy nad stroną w oparciu o wcześniej ustaloną strategię marketingową, tak by serwis swoimi mechanizmami, językiem korzyści oraz identyfikacją wizualną wspierał realizowanie założeń strategicznych i osiągnięcie obranego celu.
Metodologię naszych działań można zamknąć w 3 etapach
Etap IZebranie danych
Na tym etapie zbieramy wszystkie niezbędne dane: cel powstania serwisu, informacje o marce, dane o konkurencji. Nie oceniamy i nie podejmujemy żadnych decyzji, wyłącznie zbieramy informacje.
Etap IIPraca na danych
Etap, w którym przyglądamy się otrzymanym informacjom, oceniamy je, analizujemy i podejmujemy decyzje. Przeprowadzamy segmentację, analizę konkurencyjną i określamy kierunek działań.
Etap IIIPraca nad projektem
Kiedy wiemy już, w jakim kierunku zmierzamy i co chcemy uzyskać, przechodzimy do przygotowywania struktury, szkiców projektowych, projektów graficznych a na koniec kodowania serwisu.
Proces realizacji Twojej strony www będzie prowadzony w 3 etapach i zostanie podzielony na 7 kroków. Każdy z kroków jest szerzej opisany na głównej stronie działu strony www, który możesz zobaczyć pod tym linkiem.
Opisany tam został cały proces realizacji serwisów internetowych, począwszy od określenia celu powstania witryny, poprzez analizę, segmentację, planowanie i strategię, kończąc na interaktywnych makietach, projektowaniu graficznym zgodnym z najnowszymi standardami i kodowaniu.
Konsekwencją naszej pracy będzie skuteczna witryna internetowa, która odpowie na potrzeby Twoich potencjalnych Klientów, wzbudzi ich zainteresowanie i zachęci do nawiązania kontaktu z Twoją firmą. Tobie pozostaje skupić się na obsłudze Klientów i zadbać o regularne dostarczanie produktów lub usług.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?