Pozycjonowanie lokalne w Google (SEO lokalne)

  • Prowadzisz lokalny biznes skoncentrowany w jednej miejscowości?
  • A może obsługujesz Klientów tylko z jednej dzielnicy?
  • Szukasz oferty na pozycjonowanie lokalne w rozsądnej cenie?

Jeżeli tak to mamy dla Ciebie wspaniałą wiadomość!

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na seo lokalnie
POWRÓT

Zwiększ zyski swojej firmydzięki widoczności lokalnej

pozycjonowanie Warszawa

Pozycjonowanie lokalne jest dla Ciebie

Za chwilę przekonasz się, że pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce Google nie tylko zwiększy Twoje szanse na dotarcie do potencjalnych Klientów, ale szybko może stać się Twoim głównym źródłem zysku w lokalnej społeczności.

Jak to możliwe? To proste! Ponad połowa zapytań kierowanych do wyszukiwarki Google dotyczy lokalnych wyników wyszukiwania. Co więcej, użytkownicy Ci w większości przypadków jeszcze tego samego dnia korzystają z usług firmy, którą znajdą w pobliżu miejsca z którego wysłały zapytanie.

To jasno pokazuje, że zadbanie o widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania jeszcze nigdy nie było tak istotne jak dziś w dobie urządzeń mobilnych, z których korzysta każdy z nas – Ty zapewne również.

Podstawypozycjonowanie lokalne

Algorytm Google poza aspektami technologicznymi oraz czynnikami wewnętrznymi i zewnętrznymi strony
internetowej podczas ustalania wyników dla danego zapytania bierze pod uwagę.

Geolokalizacjęz której przesłano zapytanie

Urządzeniez którego przesłano zapytanie

Pora dniaprzesłanego zapytania

Dzięki temu użytkownicy otrzymują wyniki lokalnych firm usytuowanych najbliżej ich położeniu.
Jeżeli prowadzisz lokalny biznes, powinieneś wykorzystać tę prawidłowość.

Jeżeli masz konkretne wymagania co do pozycjonowania swojej strony internetowej jeszcze dziś, możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Wierz lub nie, ale Twoja strona internetowa może być najlepszym kanałem dotarcia potencjalnych Klientów – drzemie w niej ogromny potencjał, który powinieneś wykorzystać.

Jak przebiega pozycjonowanie lokalne

Jak będziemy pozycjonować lokalnie stronę internetową Twojej firmy

Na początek należy pamiętać, że wszystkie czynniki ”on-page” oraz „off-page”, które zostały wymienione na stronie pozycjonowanie w wyszukiwarce Google i które jak wiesz, wpływają na indeksacje w wyszukiwarce, obowiązują również w przypadku pozycjonowania lokalnego.

Pozycjonując więc stronę dla danego regionu tak samo jak w pozycjonowaniu ogólnym: należy zadbać o optymalną strukturę strony, dobór słów kluczowych, przemyślane tytuły i opisy, wartościowe treści, linki z zaufanych źródeł czy też widoczność w innych mediach.

To jest wspólny mianownik i absolutna podstawa, o której będziemy pamiętać, zajmując się pozycjonowaniem regionalnym Twojego biznesu.

1

Widoczność lokalnawymaga innego podejścia strategicznego

Precyzyjne
dotarcie

Z jednej strony mamy z góry sprecyzowany rynek, który w pewnym stopniu sam się segmentuje, co jest niewątpliwie zaletą.

Ograniczenie
rynku

Z drugiej strony pojawia się ograniczenie geograficzne, którego nie wolno nam pominąć w decyzjach strategicznych, a które często popycha do pozycjonowania ogólnego, ponieważ bardziej kuszące wydaje się być widocznym na całe województwo czy nawet kraj a niżeli na obszar, w którym faktycznie działa firma.

Skupienie się na położeniu geograficznym i uwzględnienie tego aspektu we wszystkich podejmowanych decyzjach strategicznych podczas pozycjonowania regionalnego Twojej strony będzie szalenie istotne i kluczowe dla naszego wspólnego sukcesu!

2

Widoczność lokalnawymaga zgodności z NAP (name, adress, phone)

Kolejną kwestią, która weźmiemy pod uwagę podczas pozycjonowania regionalnego Twojej witryny to działanie zgodnie z propagowaną przez Google ideą NAP (name, adress, phone), wedle której kluczowymi elementami mającymi wpływ na pozycję w rankingu wyników lokalnych są:

  • dokładna nazwa firmy,
  • dokładny adres firmy,
  • aktywny stały numer telefonu do firmy.

Zadbamy o to, aby we wszystkich miejscach sieci (takich jak: lokalne katalogi branżowe, profile firmowe czy kanały social media) powyższe dane dotyczące Twojej firmy były spójne. Skupimy się więc nie tylko na precyzyjnym i skutecznym zakomunikowaniu oferty, ale także czytelnym i jednolitym przedstawieniu miejsca, w którym znajduje się Twoja firma, aby Twoi Klienci z łatwością mogli do niej dotrzeć.

Nazwa firmy Spójna i jednoznaczna we wszystkich miejscach sieci
Adres firmowy Jednolity we wszystkich miejscach w sieci
Numer telefonu Ujednolicony we wszystkich miejscach w internecie

Wiemy z doświadczenia, że kiedy zrobimy wszystko, aby ułatwić Twoim Klientom znalezienie Twojego biznesu, Google również z łatwością zaindeksuje Twoją firmę na odpowiednio wysokim miejscu w lokalnych wynikach wyszukiwania.

3

Widoczność regionalnawymaga wykorzystania znaczników strukturalnych

Aby mieć pewność, że roboty indeksujące Twoją stronę internetową uwzględnią ją podczas generowania wyników lokalnych wśród Twoich potencjalnych Klientów, dopilnujemy aby dane kontaktowe Twojej firmy były osadzone z zachowaniem semantyki przy wykorzystaniu znaczników strukturalnych takich jak:

  • mikroformaty,
  • znaczniki schema.org,
  • marker danych w konsoli Google.
SCHEMA.ORG

Zastosowanie znaczników schema.org

MIKROFORMATY

Semantyczność przy wykorzystaniu mikrodanych

MARKER DANYCH

Narzędzie zawarte w usłudze Google Search Console

Dodatkowo będziemy pamiętać o wyeliminowaniu duplikatów danych o Twojej firmie zarówno w dużych katalogach branżowych, jak i serwisach lokalnych, aby jeszcze bardziej wzmocnić zaufanie do Twojej firmy.

4

Widoczność regionalnawymaga rejestracji biznesu w Google Moja Firma

Prowadząc działania pozycjonerskie w Twoim regionie przeprowadzimy rejestrację oraz weryfikację Twojego biznesu w Google Moja Firma, uzupełnimy i skonfigurujemy profil oraz osadzimy Twój biznes na mapie Google.

Po wszystkim Twój biznes stanie się widoczny nie tylko w wynikach organicznych w formie klasycznego linku z opisem, ale także jako jeden z punktów na mapie lokalizacyjnej.

Optymalna konfiguracja w Google Moja Firma da Ci widoczność nie tylko w wynikach wyszukiwania, ale także w Google Maps oraz uwidoczni Twój biznes kierowcom korzystającym z nawigacji Google.

Wskażemy Twoim Klientom najlepszą
drogę do Twojej firmy

Mniejszy rynek, można postrzegać jako ten z wyższą barierą wejścia, ponieważ na mniejszym obszarze konkurencja może być gęstsza, ale pamiętajmy, że to jest Internet, a ten rządzi się swoimi prawami.
Rynek lokalny pozwala błyskawicznie kojarzyć firmy z potencjalnymi Klientami.

Klient Poszukuje firmy takiej jak Twoja w pobiżu swojego miejsca zamieszkania
Biznes lokalny Dostępny na mapach Google oraz w aplikacji nawigacji Googole

Mniejszy rynek może oznaczać bardziej precyzyjne dotarcie, z góry zdecydowanych Klientów oraz niższe koszty prowadzonej kampanii. Jak właśnie zauważyłeś - wykorzystamy to na Twoją korzyść!
Wskażemy Twoim Klientom najlepszą i najkrótszą drogę do Twojej firmy!

Jeżeli prowadzisz lokalny biznes i chciałbyś zaistnieć w określonym regionie w wynikach naturalnych wyszukiwarki Google oraz na mapach, zachęcamy do skontaktowania się drogą elektroniczną seo@adnetpolska.pl lub przez telefon pod numer: +48 791 676 575.

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się