Sieć reklamowa Google - reklama w sieci partnerskiej Google

  • Szukasz sprawdzonego sposobu na reklamę swojej oferty?
  • Chciałbyś wykorzystać dotarcie do 90% użytkowników Internetu?
  • Jak myślisz o ile mogą wzrosnąć Twoje zyski dzięki takiemu dotarciu?

Sieć reklamowa Google dzięki zasięgowi i precyzji pozwoli Ci dotrzeć tam, gdzie przebywają Twoi Klienci

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na reklamę w sieci
POWRÓT

Uzyskaj widoczność swojej firmyreklamując się w największych polskich portalach

za pośrednictwem Google Ads

Formaty tekstowe, fotograficzne oraz wideo, kampania reklamowa spójna z wizerunkiem Twojej marki oraz dotarcie do ponad 90% użytkowników Internetu. To wszystko, a nawet więcej daje Ci korzystanie z sieci reklamowej Google Ads, która zawiera w sobie ponad 2 miliony witryn internetowych.

Najpopularniejsze i najbardziej poczytne portale internetowe w kraju jak: Onet, Wirtualna Polska, Interia czy Money. Serwisy należące do Google: YouTube oraz Gmail. Serwisy branżowe, blogi, fora oraz aplikacje mobilne.

Te wszystkie miejsca stwarzają Ci przestrzeń reklamową, jakiej nigdy wcześniej nie było, z takimi możliwościami jakich nigdy wcześniej nie można było sobie wyobrazić – a to wszystko dostępne dla biznesu każdej wielkości - dla przedsiębiorców takich jak Ty.

Precyzyjne dotarcie Dopasowanie tematyczne mediów reklamy
Formaty reklam Reklama tekstowa, graficzna lub klipy wideo

Dzięki sieci reklamowej Google możesz wyświetlać reklamy przedstawiające ofertę Twojej firmy dokładnie w tych miejscach w Internecie, w których aktualnie przebywają Twoi potencjalni klienci.

Docierasz równie precyzyjnie, jak poprzez reklamę w wyszukiwarce, o której możesz przeczytać tutaj, ale zamiast widoczności w wyszukiwarce wykorzystujesz serwisy partnerskie Google, na których reklama jest wyświetlana w formie tekstowej lub graficznej.

Tylko od Ciebie zależy format i czas emisji reklamy w wybranych miejscach w sieci. Percyzja, jaką daje system partnerski Google stwarza, ogromne możliwości firmom takim jak Twoja.

Reklama graficzna w formie statycznej, animowanej lub video

Dzięki reklamie w sieci partnerskiej Google możliwe stało się dopasowanie formatu reklamy (tekst lub grafika) do celu prowadzonej kampanii oraz segmentu rynku.

Forma graficzna umiejętnie wykorzystana daje pewną przewagę - może być przygotowana poza systemem Google, a to czy będzie statyczna, czy animowana (np. w technologii CSS3 z HTML5 i osadzonym Video) zależy wyłącznie od reklamodawcy.

Odpowiednio przygotowana reklama display staje się bardzo przekonująca, ułatwia przedstawienie korzyści danej oferty i przykuwa uwagę – w końcu każdy z nas myśli obrazami.

Reklama graficzna utrwala wizerunek marki i może opowiadać historie, które łatwiej zapadają w pamięć Twoich Klientów dzięki przekonującym obrazom.

Reklamaw sieci partnerskiej

Sieć partnerska Google pomaga budować świadomość marki, pozwala błyskawicznie dotrzeć do nowego rynku Klientó, zanim zrobi to konurencja, a nawet sprawdza się w komunikowaniu obecnym Klientom zupełnie nowej oferty.

Zależy Ci nadotarciu do nowych rynków?

Zależy Ci nautrwaleniu świadomości?

Zależy Ci nazakomunikowaniu oferty?

Sieć reklamowa Google Ads jest najlepszym sposobem, aby osiągnąć wszystkie te cele. Chcesz więcej?

Jeżeli masz konkretne wymagania, co do reklamowania swojej strony internetowej jeszcze dziś możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Wierz lub nie, ale Twoja strona internetowa może być najlepszym kanałem dotarcia potencjalnych Klientów – drzemie w niej ogromny potencjał, który powinieneś wykorzystać.

Poznaj zalety sieci reklamowej Google

Zyskaj jeszcze większą przewagę

Wykorzystanie sieci reklamowej Google Ads w połączeniu z naszą specjalistyczną wiedzą marketingową daje Ci jeszcze większą przewagę konkurencyjną - wejdź na szczyt nieosiągalny dla innych!

Wywołaniepotrzeby

Mowa o osobach będących w określonej fazie gotowości do zakupu, które nie szukały jeszcze Twojego produktu lub usługi, ale stanowią grupę potencjalną. Wystarczy skierować do nich odpowiednią komunikację, która wywoła u nich potrzebę zakupową lub uświadomi o istnieniu marki, by wywołać impuls i przekonwertować ich w osoby zainteresowane Twoją marką.

Skupieniena niszy

Nie konkurujesz wtedy ze wszystkimi, tylko wybierasz niszę, która jeszcze częściej zdecyduje się na skorzystanie z Twojej oferty.

Segmentacjarynku

Umiejętne przeprowadzenie segmentacji rynku pozwoli Ci dotrzeć nie tylko do potencjalnie zainteresowanych Klientów, ale także do osób będących poza kręgiem zainteresowania Twojej konkurencji – co zwiększa Twoje szanse na sprzedaż.

Wybierz model rozliczenia emisji reklamy

Prowadzenie kampanii pozostaw nam

Reklama emitowana w sieci reklamowej Google Ads może być rozliczana (podobnie jak reklama w wyszukiwarce) za każde kliknięcie (CPC), lub za każde 1000 widocznych wyświetleń (vCPM).

MODEL vCPM (cost per mounth)

Płacisz tylko za te wyświetlenia reklamy, które faktycznie były widziane przez Twojego potencjalnego Klienta na jednym z serwisów partnerskich Google - niezależnie od tego czy będzie to reklama w formie tekstowej, czy baner graficzny.

MODEL CPC (cost per click)

Płacisz tylko za kliknięcia w Twoją reklamę, a tym samym przejście potencjalnego Klienta na Twój serwis internetowy. Samo wyświetlenie nic Cię nie kosztuje, dopóty dopóki ktoś kliknie w reklamę w formie tekstowej lub baner graficzny.

Czy właśnie naszła Cię refleksja o niewykorzystanym potencjale Twojej firmy? Niepotrzebnie! Czasem trzeba zaczekać na ten odpowiedni moment. Może to właśnie dziś? Skontaktuj się z naszą firmą telefonicznie: 791 676 575 lub e-mailowo: ads@adnetpolska.pl i przekonaj się ile, możliwości drzemie w Twoim biznesie.

Twoja oferta on-line

Odpowiednie zaplanowanie kampanii w sieci partnerskiej Google zapewni Twojej firmie wymierne korzyści i realne dotarcie w odpowiednich kanałach internetowych.

Prowadzenie kampanii w sieci partnerskiej Google?

W jaki sposób poprowadzimy Twoją kampanię w sieci partnerskiej Google?

Zacznij korzystać z szerokiego dotarcia do 90% polskiego Internetu, precyzyjniej niż kiedykolwiek! Masz do dyspozycji widoczność na setkach tysięcy portali tematycznych, blogów, forów oraz serwisów należących do Google jak YouTube czy Gmail.

Możesz to zrobić samodzielnie, zakładając konto w Google Ads, albo możesz tak jak inni zlecić prowadzenie kampanii display w sieci partnerskiej naszej firmie i od razu uzyskiwać realne korzyści z prowadzonych działań.

Zlecając prowadzenie kampanii w sieci partnerskiej Google naszej firmie, postawisz na profesjonalną obsługę w zakresie projektowania kampanii, monitoringu oraz optymalizację swoich kosztów.

1

Analiza wstępnaTwojej firmy i branży w której działasz

Prowadzenie kampanii w sieci reklamowej Google Ads wymaga odpowiedniego przygotowania. Zaczniemy więc od analizy Twojej oferty, rynku, w którym działasz oraz konkurencji, która Ci zagraża.

Dzięki analizie z łatwością określimy:

  • w jakim kierunku powinniśmy pójść z planowaniem działań,
  • który format reklamy będzie najbardziej odpowiedni w Twoim przypadku,
  • czy sieć reklamowa będzie najlepszą drogą realizacji celu, jaki wspólnie ustalimy.

Na tym etapie przeprowadzimy także niezbędną segmentację rynku i okreslimy profil Twojego Klienta, by dotrzeć do niego w najlepszy możliwy sposób.

2

Formaty reklamwybór odpowiednich formatów

Jeżeli analiza wykaże, że sieć partnerska Google pomoże nam osiągnąć założone cele, przejdziemy do wyboru formatów reklam jakie zostaną użyte podczas trwania kampanii.

Wybór ten będziemy opierać w dużej mierze na segmentacji rynku oraz zbudowanym profilu Klienta, które uzyskamy we wcześniejszym etapie.

Dzięki dotychczas zebranym informacjom dobierzemy właściwy format, który będzie najlepiej trafiał do rynku docelowego i najmocniej wpływał na reakcje potencjalnych Klientów.

Profesjonalne usługi księgowe Warszawa Centrum
Fryzjer ślubny na Śląsku
3

Struktura kampaniizaprojektowana dla Twojego biznesu

Kolejnym etapem naszej pracy będzie projektowanie struktury kampanii z podziałem na grupy reklam, które będą funkcjonowały w ramach prowadzonych działań.

Jeżeli uznamy reklamy graficzne za format wiodący kampanii, niezbędne będzie przygotowanie kreacji graficznych spójnych z identyfikacją wizualną Twojej marki.

Reklamy będą wpisywać się w strategię marketingową oraz staną się uzupełnieniem innych działań reklamowych, jeżeli te będą równocześnie prowadzone (np. kampania w sieci wyszukiwania lub re-marketing).

biuro księgowe warszawa
4

Dobór odbiorcóww prowadzonej kampanii

Znając profil Klienta idealnego, będziemy w stanie, sprecyzować komu reklama powinna się wyświetlać.

Twoi przyszli Klienci mogą zostać dobrani na bazie klasycznej segmentacji demograficznej, w której uwzględnimy takie cechy jak: wiek, płeć, status związku czy status społeczny.

Możemy również oprzeć się na zainteresowaniach potencjalnych odbiorców reklam, uwzględniając m.in. to, czego dotychczas szukali w Internecie, a nawet emitować reklamy tym użytkownikom, którzy już wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową (remarketing).

5

Kierowanieprowadzonej kampanii

Wszystkie dotychczas zebrane informacje wskażą nam sposób kierowania reklam w kampanii, ponieważ znając Twoją markę, otoczenie firmy, konkurencję oraz profil Klienta możemy z dużą precyzją określić miejsca przebywania potencjalnych Klientów a tym samym miejsca, w których mają być wyświetlane reklamy Twojej firmy.

Google Ads daje możliwość określenia konkretnych serwisów należących do sieci reklamowej Google.

Możemy także uogólnić kryteria do określonej tematyki lub bazować na słowach kluczowych, które kontekstowo powiążą najwłaściwsze miejsca emisji reklam.

Fotoalbumy i fotoksiążki okazjonalne
6

Optymalizacjawyświetlania reklam

Zrobimy wszystko, aby Twoje reklamy były skuteczne, dlatego podczas trwania kampanii będziemy stale optymalizować ich wyświetlanie.

W tym celu dołożymy wszelkich starań, aby Twoje reklamy były atrakcyjne wizualnie, przekonywające i zachęcające do kliknięcia.

Odpowiednia organizacja reklam w grupy, optymalne kierowanie oraz dostosowanie stawek kampanii sprawią, że Twoje reklamy nie tylko będą tanie w emisji, ale wyraźnie przełożą się na realny zysk dla Twojej firmy.

7

Monitoring efektóww trakcie emisji kampanii

Reklama w sieci reklamowej daje komfort wprowadzania błyskawicznych zmian, które zachodzą w czasie rzeczywistym.

Dzięki temu w każdym momencie możemy zareagować na zmiany na rynku, działania konkurencji oraz okazje stwarzane przez mikrootoczenie Twojego przedsiębiorstwa.

Będziemy korzystać z tej możliwości bardzo często. Przez cały okres trwania kampanii będziemy stale monitorować efekty i wprowadzać określone usprawnienia w emitowanych reklamach, aby Twoja firma mogła zarabiać.

Mechanik samochodowy Łódź - tanio

Masz wszystko, żeby zacząć

Jedyne czego potrzebujesz to bezpieczna, przemyślana i skuteczna kampania internetowa, która trafi do Twoich Klientów.

niezleżnie do tego, czy Twój biznes polega na sprzedaży produktów, czy usług

niezależnie od tego, czy działasz na rynku lokalnym lub docierasz z ofertą do Klientów z całej Polski

niezależnie od tego, czy Twoimi Klientami są konsumenci, inne przedsiębiorstwa czy instytucje publiczne

Jeżeli rozważasz inwestycję w reklamę w wyszukiwarce Google i szukasz firmy, która pomoże Ci profesjonalnie prowadzić działania reklamowe - zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie: +48 791 676 575 lub poprzez e-mail: ads@adnetpolska.pl.

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się