Prowadzenie profilu na serwisie Twitter. Reklama Twitter Ads

  • Chcesz sprawnie budować relacje bezpośrednie w sieci?
  • Szukasz miejsca do skutecznego budowania marki (także osobistej)?
  • Zależy Ci na wysokiej aktywności Twojej marki w sieci?

Dzięki aktywności na serwisie Twitter budowanie bezpośrednich relacji jest ułatwione.

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na prowadzenie twitter
POWRÓT

Twitter skupia wokół siebiespecjalistów każdej branży

Buduj ekspercki wizerunek swojej marki

Twitter, to niezwykle skuteczny serwis mikroblogowy wykorzystywany w Polsce w większości przez dziennikarzy i polityków a coraz częściej doceniany także przez specjalistów i właścicieli firm.

Typowe dla Twittera ograniczenie wypowiedzi do 140 znaków stało się jego zaletą i znakiem firmowym, który kojarzy się z krótką, zwięzłą i konkretną informacją, którą można puścić w świat natychmiast - w czasie rzeczywistym.

Jeśli szukasz narzędzia do zbudowania bezpośrednich relacji ze swoimi Klientami, Kontrahentami lub Partnerami to powinieneś pochylić się nad tym genialnym rozwiązaniem.

Na pierwszy rzut oka Twitter sprawia wrażenie serwisu, który nie wnosi nic nowego. Umożliwia polecanie interesujących nas artykułów, dzielenie się linkami do wartościowych zasobów czy wyrażanie poglądów na określone tematy.

Wszystko to posiada Facebook (więcej o prowadzeniu profilu na Facebook przeczytasz tutaj). To, co wyróżnia Twitter spośród innych serwisów społecznościowych to prostota oraz łatwość nawiązywania relacji z innymi użytkownikami.

Łatwość, która eliminuje dystans miedzy uczestnikami dyskusji pozwalając tym samym na dołączenie do dyskursu prowadzonego przez ludzi biznesu, lokalnej lub światowej polityki czy wielkich mediów.

Te wszystkie zalety przyczyniły się do ogromnej popularności Twittera na całym świecie.

Twitter przez swoją prostotę i ograniczenie długości komunikatu wymusza konkretność wypowiedzi – nie pozwalając tym samym na „lanie wody”. W związku z tym osoby, które publikują w nim swoje opinie, zazwyczaj mają coś wartościowego do powiedzenia.

Z tego samego powodu, Twitter nie jest wykorzystywany przez wszystkich i trafia w przeważającej większości do specjalistów w swoich dziedzinach. To też wpływa na wyjątkowość tego serwisu i jego odmienne możliwości marketingowe.

Użytkowników Twittera można scharakteryzować następująco - to dojrzałe spełnione osoby, aktywne zawodowo, posiadające rodziny, pasje i ambitne zainteresowania jak: książki, teatr czy nowe technologie co też jest nierozerwalnie związane z faktem, że należą oni do zamożnej części naszego społeczeństwa.

Jeżeli Twój rynek Klientów charakteryzują powyższe cechy, powinieneś rozważyć aktywność swoją lub swojej marki na mikroblogu Twitter i zacząć czerpać ogromne korzyści płynące ze zbudowanej sieci kontaktów.

Twitterbuduj bliskie relacje biznesowe

Szybkość rozprzestrzeniania się treści na serwisie Twitter robi wrażenie. Informacje na tym mikroblogu pojawiają się na długo, zanim zostaną opublikowane w pozostałych mediach. Dzięki błyskawicznemu działaniu, ograniczeniu objętości postów oraz prostocie Twitter zawdzięcza 330 mln aktywności miesięcznie.

Natychmiastowawidoczność reklamy

Natychmiastowerezultaty kampanii

Natychmiastowareakcja na zmiany rynku

Codziennie tysiące użytkowników, w różnym przedziale wiekowym loguje się do serwisu Twitter.
Obecność Twojej firmy na tym portalu może pomóc Ci zbudować sieć kontaktów biznesowych.

Jeżeli masz konkretne wymagania, co do reklamowania swojej marki w social-media, napisz - jeszcze dziś możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Istnieje wiele możliwości wykorzystania mediów społecznościowych i nie mamy na tym polu żadnych ograniczeń. Wszystko zależy od Twojego produktu lub usługi, budżetu oraz odpowiedniej strategii działania.

Twitter - założenie profilu

Założenie profilu na mikroblogu Twitter

Twitter zupełnie inaczej traktuje publikowane na nim treści, udostępniając je każdemu w sieci – także niezalogowanym użytkownikom. Powinniśmy o tym pamiętać, zanim podejmiemy decyzję o włączeniu się w tę unikalną społeczność, ponieważ w tej kwestii jest to zupełne przeciwieństwo Facebook’a.

Ustalimy optymalną nazwę dla Twojego konta, która będzie jednoznacznie kojarzona z Twoją marką i prosta do zapamiętania przez użytkowników, którzy zdecydują się śledzić profil, dzięki czemu ewentualne re-twitty będą występować cześciej i wiecej potencjalnych osób dowie się o Twojej firmie

Stworzymy konkretną i unikatową treść opisującą Twój profil wykorzystując dostępne miejsce na profilu (pamiętając o zawarciu zwartego i dosadnego komunikatu).

Zaprojektujemy atrakcyjną kreację wizualną, która będzie spójna z ID Twojej firmy – zarówno avatar jak i zdjęcie w tle powinny trafiać do Twojego segmentu i potwierdzać charakter prowadzonej komunikacji

Ustalimy optymalną nazwę profilu, która będzie odpowiednia dla grupy docelowej oraz spójna z Twoją marką, Zadbamy także o skróconą nazwę fanpage’a w adresie linku, która będzie jednoznacznie kojarzona z Twoją marką przez co zwiększy szanse na dotarcie również z poziomu wyników wyszukiwania

Stworzymy unikatową i odpowiadającą Twojej grupie docelowej treść reklamową dotyczącą Twojej firmy w zakładce poświęconej informacjom o marce

Opracujemy atrakcyjną wizualnie kreację graficzną, która będzie spójna z identyfikacją wizualną Twojej firmy – zarówno avatar jak i zdjęcie w tle powinny trafiać do Twojego segmentu

Aby móc czerpać korzyści z możliwości tego genialnego rozwiązania niezbędne jest założenie unikalnego profilu marki osobistej lub firmowej. Pomożemy Ci w tym!

Oto co zrobimy na początku w celu przygotowania Twojego konta na Twitter

na początku niezbędne będzie zapoznanie się z ofertą Twojej firmy

następnym krokiem będzie przeanalizowanie Twojej konkurencji

a na koniec zweryfikowanie rynku, na którym działasz

Wiedz, że założenie i aktywacja konta tak samo, jak funkcjonowanie całego serwisu jest bardzo prostym zadaniem. Kluczowe jest umiejętne uzupełnienie profilu, tak by zachęcał innych do sprawdzenia jego zawartości i wspierał założenia strategiczne.

Twitter - założenie profilu

Prowadzenie profilu firmowego na mikroblogu Twitter

Prowadzenie konta na Twitterze jest niezwykle wymagającym i czasochłonnym zajęciem głównie ze względu na jedną z najważniejszych przewag tego serwisu nad innymi, którą jest timing.

Częstotliwość i błyskawiczna reakcja na bieżące wydarzenia w czasie rzeczywistym to podstawowy oręż tego narzędzia. Do tego stopnia, że prowadzenie profilu na Twitterze bez timingu traci w ogóle sens, bo nie wykorzystuje jego możliwości.

To o czym warto pamiętać w tym miejscu, to fakt, że gruntownie przemyślana strategia pozwoli nam przygotować odpowiedni „content”, który będzie pracował na korzyść Twojej firmy wraz z innymi działaniami marketingowymi - pozycjonowaniem strony w wyszukiwarce Google, reklamą w Google Ads, Reklamą na Facebook oraz marketingiem szeptanym.

Oto co zyskasz dzięki profesjonalnej obsłudze social-media na Twitter

1
Po pierwszeKlienci

Twój profil będzie zatrzymywać Twoich potencjalnych Klientów, Inwestorów i Partnerów biznesowych.

2
Po drugiewizerunek

Twój profil będzie prezentować wizerunek ekspercki Twojej marki potwierdzający jakość Twoich usług

3
Po trzeciekomunikacja

Twój profil będzie drogą stałej komunikacji z innymi użytkownikami w celu wzmocnienia relacji.

4
Po czwartezaangażowanie

Twój profil będzie budować zaangażowanie w treści u Twoich obserwujących.

Powierzając nam prowadzenie profilu na Twitterze, możesz być pewny, że wykorzystamy wszystkie jego atuty z timingiem na czele. Twoje konto będzie stale reagować na wszystkie istotne wydarzenia mające związek z branżą, w której działasz i Twoją firmą.

Jak to zrobimy? Przede wszystkim dzięki monitorowaniu #hashtagów - będziemy na bieżąco znać aktualne dyskusje.

Znając aktualne dyskusje, staniemy się stałymi uczestnikami konwersacji, nie tylko tych odbywających się na Twoim koncie, ale także (a może przede wszystkim) tych prowadzonych na innych profilach. W ten sposób zadbamy o budowanie zasięgu organicznego, który jest tak ważny w działaniach marketingowych.

Reklama na Twitter

Reklama na mikroblogu Twitter, czyli Twitter Ads

Z doświadczenia wiemy, że umiejętne prowadzenie komunikacji na Twitterze wyłącza konieczność inwestowania w reklamę na tym medium.

Jest to kolejny istotny element różniący ten serwis społecznościowy od portalu Facebook, w którym prowadzenie marketingu bez inwestowania w reklamę dziś nie przyniesie korzyści.

Jeżeli jednak chcielibyśmy skorzystać z możliwości reklamowych tego serwisu, Twitter udostępnia nam kilka ciekawych rozwiązań, które mogą znacząco przyspieszyć budowanie listy kontaktów w naszej bazie Klientów, Partnerów czy Inwestorów.

Tak samo jak każdy inny portal społecznościowy, Twitter posiada system reklamowy, który możemy obsłużyć samodzielnie, korzystając z dedykowanego panelu.

Reklama na Twitterze

Miejsce Twittera w planie marketingowym

Decyzję o tym, jaką formę reklamy wykorzystać w kampanii, do kogo kierować komunikację oraz w jakim modelu rozliczać działania reklamowe (gdy okażą się konieczne), należy podjąć na podstawie wcześniej opracowanego planu marketingowego.

Plan jasno określi rolę, jaką ma pełnić Twitter w całej kampanii jako jedno z mediów społecznościowych. Nie wykluczone, że obejdziemy się bez sięgania po reklamę i sama aktywna, angażująca komunikacja okaże się być wystarczająca.

Gdyby jednak wykorzystanie reklamy było konieczne warto wiedzieć, że system reklamowy Twitter’a umożliwia promowanie:

  • wybranego Tweet'a
  • konta na Twitter
  • określonego trendu (hashtag)

Promocja może odbywać się zarówno wśród obserwujących profil jak i również wśród osób, które nigdy wcześniej nie widziały Twojego profilu, ale spełniają określone kryteria.

Zdecyduj o modelu rozliczenia

System reklamowy serwisu Twitter udostępnia szeroki wachlarz możliwości rozliczenia prowadzenia działań reklamowych, od podstawowego rozliczenia za kliknięcie aż po rozliczenie prowizyjne ustalane indywidualnie:

CPC (cost per click)

gdzie płatność następuje za każde kliknięcie w reklamę

CPV (cost per view)

płatność za każde obejżenie promowanego materiału video

CPL (cost per lead)

polega na rozliczeniu za pozyskanie „leada” – np. adresu e-mail, na który będziemy mogli kierować dalszą komunikację

CPA (cost per action)

płatność następuje po wykonaniu określonej akcji – np. śledzenie profilu Twojej marki

Performance

w którym następuje rozliczenie prowizyjne

Wybierz odpowiednią formę reklamy

Planowanie działań reklamowych jest czynnikiem, który może zadecydować o powodzeniu kampanii. Dobór form reklam jest jednym z etapów planowania. Przemyślenie tego elementu może doprowadzić do wyraźnego obniżenia kosztów kampanii i tym samym wzrostu konwersji, która pozwoli zaoszczędzić nawet kilkuset procent kosztów całościowych.

Kieruj (ultra) precyzyjnie swój przekaz reklamowy

Twitter pozwala kierować reklamę ultra precyzyjnie docierając do użytkowników najbardziej dopasowanych do naszych kryteriów. Dzięki temu Twitter uzyskuje niezwykle wysoki wskaźnik zwrotu z inwestycji.

Obserwujący

reklama do użytkowników, którzy obserwują profil

Podobni

reklama do użytkowników podobnych do Twoich followersów

Zainteresowania

reklama skierowana do użytkowników, którzy mają określone zainteresowania

Demografia

reklama do użytkowników o określonych cechach demogarficznych

Remarketing

reklama do odwiedzających stronę internetową Twojej marki

Słowa kluczowe

reklama do użytkowników, którzy w tweetach użyli określonych słów

Jeżeli rozważasz zaistnienie na Twitter i szukasz firmy, która pomoże Ci profesjonalnie prowadzić działania reklamowe - zachęcamy do skontaktowania się drogą elektroniczną: socials@adnetpolska.pl lub przez telefon pod numer: +48 791 676 575

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się