Komunikacja w interneciedziała wielotorowo
Wykorzystaj social media w swoim biznesie
Internet nieustannie ewoluuje. Dzięki nastaniu ery Web 2.0 sieć, którą znaliśmy wcześniej przestała działać jednokierunkowo i pozwoliła na dzielenie się swoimi treściami z innymi.
Następstwem było powstanie serwisów społecznościowych, które na zawsze odmieniły sposób komunikacji między ludźmi. Dziś większość użytkowników aktywnie korzysta z serwisów tego typu i robi to głównie dla własnych potrzeb. Warto wykorzystać taką możliwość.
Wszystko, co musisz zrobić, aby przekuć tę wiedzę na sprzedaż a co za tym idzie zyski dla swojej firmy, to być aktywnym tam, gdzie są Twoi potencjalni Klienci. Niby proste... ale nie każdy wie jak to zrobić.
Dziś „social media” wpływają praktycznie na każdą branże i wymagają obecności każdej firmy, która poważnie myśli o zarabianiu w Internecie.
Przyjazna atmosfera i obecność znajomych w sieciach społecznościowych powodują, że nastawienie do napotykanych treści w tych miejscach jest mniej zobowiązujące.
W związku z tym pojawia się większa otwartość w komunikacji, a co za tym idzie łatwiej trafić z przekazem reklamowym do świadomości odbiorców i utrwalić wizerunek danej marki w ich kręgach.
Nie sposób przecież przebić się z jakąkolwiek komunikacją do zamkniętego umysłu – nie mówiąc już o komunikacji reklamowej. Właśnie z tego względu rozwiązania służące początkowo jedynie rozrywce zaczęły odgrywać ogromną rolę w biznesie.
Media społecznościowe sprawdzą się zarówno jako narzędzie do budowania silnych, bliskich jak i trwałych relacji na linii marka – Klient jak i również na polu budowania marki osobistej.
Social Mediamarketing społecznościowy
Użytkownicy codziennie logują się na swoje profile do portali społecznościowych zazwyczaj w celach rozrywkowych.
To sprawia, że mają przyjazny stosunek do komunikacji występującej wewnątrz serwisu i dotyczy to także marketingu.
Precyzja i skuteczność w jednym narzędziu
Siła mediów społecznościowych wynika z występowania w nich szeregu czynników, które dają ogromną przewagę komunikacyjną, a których nie posiada żadne inne medium, stanowiące we współczesnym świecie miano nośnika reklamowego.
Żadna telewizja, radiostacja ani największy wydawca prasy nie jest w stanie wypracować takiej precyzji i skuteczności przekazu reklamowego co media społecznościowe - to jest przewaga, z którą zaczynają się liczyć wszystkie uznane marki na całym świecie.
Lekceważenie mediów społecznościowych dla każdego rodzaju marketingu (biznesowego, społecznego czy politycznego) prędzej czy później przyniesie straty.

Łatwość dotarcia i swoboda przyjemnej komunikacji
Potęga social media tkwi zarówno w łatwości dotarcia do potencjalnej grupy docelowej jak i również swobodzie komunikacji, która jest związana z okolicznościami, w jakich następuje interakcja.
Kolejnych atutów należy upatrywać w cenie reklamy względem możliwości dotarcia do odbiorców, sposobnościach monitorowania skuteczności kampanii i szybkości reagowania na ewentualne zmiany zachowania danego segmentu.
To wszystko sprawia, że social media jako jeden z elementów przemyślanej strategii marketingowej wdrażanej u naszych Klientów przynosi oczekiwane rezultaty.

Typ mediów społecznościowych ma znaczenie
Każda marka jest inna, posiada unikalną obietnicę wartości, trafia na własny rynek, a co za tym idzie, potrzebuje jednej w swoim rodzaju formy i języka komunikacji. Dotyczy to szeroko pojętego marketingu, a więc także mediów społecznościowych.
Co to oznacza dla Ciebie? To proste! Nie każdy istniejący kanał social media powinien być wykorzystywany przez Twoją markę, a jedynie te, w których aktywne są osoby należące do Twojej grupy docelowej.
Od doboru wykorzystywanych mediów często zależy sukces prowadzonej kampanii, dlatego należy bardzo uważnie przemyśleć, w które media powinniśmy inwestować czas i pieniądze.
Mamy pomysł na skuteczną kampanię w Social Media dla Twojej firmy - zainteresowany?
Oczywiste jest, że każdy rynek charakteryzują określone cechy szczególne oraz odmienne potrzeby. W związku z tym dotarcie do danego rynku wymaga specyficznych działań reklamowych. Wiemy to i uwzględnimy ten fakt podczas projektowania kampanii dla Twojej firmy.
Projektując kampanię, planujemy Twój sukcesW najdrobniejszych szczegółach
Przeprowadzimy analizę wstępną Twojej firmy i branży, w której działasz
Aby móc rozpocząć działania w social media, tak samo jak w przypadku każdych działań marketingowych, powinniśmy zacząć od przeprowadzenia analizy Twojej firmy w Internecie, oferty, jaką dysponujesz, rynku, do którego docierasz oraz celu, jaki przyświeca prowadzonej kampanii w mediach społecznościowych.
Odrobienie pracy domowej będzie podstawą, od której zaczniemy - niezależnie od tego czy social media stanowią część większej kampanii marketingowej, czy jest to jedyny element promocyjny Twojej firmy w obecnym czasie - musimy się do niego przygotować.
Podejmiemy kluczowe decyzje strategiczne
Poznanie wszystkich niezbędnych danych, przeprowadzenie analizy i wyciągnięcie wniosków, pozwoli nam podjąć kluczowe decyzje strategiczne, które będą określały nasze działania w dłuższym horyzoncie czasowym.
Określimy kanały dotarcia i ustalimy, na jakich serwisach Twoja marka powinna być widoczna. Ponadto dobierzemy optymalany rodzaj treści, tematy formę oraz charakter komunikacji z potencjalnymi Klientami.
Znając kanały dotarcia oraz rodzaj contentu będziemy w stanie zaplanować częstotliwość publikowania treści w taki sposób, aby móc sprawnie rozdystrybuować zawartość pomiędzy poszczególnymi kanałami “social media”. Dystrybucja uwzględni najlepsze z możliwych pory dnia, w których odbiorcy są najbardziej aktywni.
Stworzymy harmonogram prowadzonych działań
Wszystko to zamkniemy w harmonogramie, który będzie stanowił czytelny plan działania i punkt odniesienia dla kontroli rezultatów i na potrzeby korygowania kierunku podejmowanych działań.
Planowanie pozwoli także błyskawicznie i stosownie do sytuacji reagować na potencjalne zmiany trendów, zachowania rynku i bezpośredniej konkurencji.
Dodatkowym atutem harmonogramu jest łatwiejsze przewidywanie zagrożeń i potencjalnych negatywnych scenariuszy. Zauważenie ich w odpowiednim momencie pozwoli na zastosowanie planów naprawczych, które ugaszą zaistniałe pożary.
Jeżeli jesteś gotowy na to, by Twoja marka była jeszcze bliżej Klientów, jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwalszych relacji i chcesz, aby Twoi Klienci mogli mieć wpływ na działania Twojej firmy to obecność w social mediach będzie doskonałym rozwiązaniem.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?