Prowadzenie i obsługa social media

  • Chcesz zbudować silne, bliskie i trwałe relacje ze swoimi Klientami?
  • Interesuje Cię zbudowanie pozytywnego wizerunku Twojej firmy?
  • Szukasz sposobu na stworzenie swojej marki osobistej?

Jeśli TAK rozważ włączenie Social Media
do swoich działań - to się opłaci!

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na social media
POWRÓT

Komunikacja w interneciedziała wielotorowo

Wykorzystaj social media w swoim biznesie

Internet nieustannie ewoluuje. Dzięki nastaniu ery Web 2.0 sieć, którą znaliśmy wcześniej przestała działać jednokierunkowo i pozwoliła na dzielenie się swoimi treściami z innymi.

Następstwem było powstanie serwisów społecznościowych, które na zawsze odmieniły sposób komunikacji między ludźmi. Dziś większość użytkowników aktywnie korzysta z serwisów tego typu i robi to głównie dla własnych potrzeb. Warto wykorzystać taką możliwość.

Wszystko, co musisz zrobić, aby przekuć tę wiedzę na sprzedaż a co za tym idzie zyski dla swojej firmy, to być aktywnym tam, gdzie są Twoi potencjalni Klienci. Niby proste... ale nie każdy wie jak to zrobić.

Dziś „social media” wpływają praktycznie na każdą branże i wymagają obecności każdej firmy, która poważnie myśli o zarabianiu w Internecie.

Przyjazna atmosfera i obecność znajomych w sieciach społecznościowych powodują, że nastawienie do napotykanych treści w tych miejscach jest mniej zobowiązujące.

W związku z tym pojawia się większa otwartość w komunikacji, a co za tym idzie łatwiej trafić z przekazem reklamowym do świadomości odbiorców i utrwalić wizerunek danej marki w ich kręgach.

Nie sposób przecież przebić się z jakąkolwiek komunikacją do zamkniętego umysłu – nie mówiąc już o komunikacji reklamowej. Właśnie z tego względu rozwiązania służące początkowo jedynie rozrywce zaczęły odgrywać ogromną rolę w biznesie.

Media społecznościowe sprawdzą się zarówno jako narzędzie do budowania silnych, bliskich jak i trwałych relacji na linii marka – Klient jak i również na polu budowania marki osobistej.

Social Mediamarketing społecznościowy

Przyjazny stosunekdo dobieranych treści

Obecność znajomychw sieci internet

Możliwośćsamodecydowania

Użytkownicy codziennie logują się na swoje profile do portali społecznościowych zazwyczaj w celach rozrywkowych.
To sprawia, że mają przyjazny stosunek do komunikacji występującej wewnątrz serwisu i dotyczy to także marketingu.

Jeżeli masz konkretne wymagania, co do prowadzenia kampanii reklamowej dla swojej marki, napisz - jeszcze dziś możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Wierz lub nie, ale Twoja strona internetowa może być najlepszym kanałem dotarcia potencjalnych Klientów – drzemie w niej ogromny potencjał, który powinieneś wykorzystać.

Reklama w Social Media

Precyzja i skuteczność w jednym narzędziu

Siła mediów społecznościowych wynika z występowania w nich szeregu czynników, które dają ogromną przewagę komunikacyjną, a których nie posiada żadne inne medium, stanowiące we współczesnym świecie miano nośnika reklamowego.

Żadna telewizja, radiostacja ani największy wydawca prasy nie jest w stanie wypracować takiej precyzji i skuteczności przekazu reklamowego co media społecznościowe - to jest przewaga, z którą zaczynają się liczyć wszystkie uznane marki na całym świecie.

Lekceważenie mediów społecznościowych dla każdego rodzaju marketingu (biznesowego, społecznego czy politycznego) prędzej czy później przyniesie straty.

Reklama w Social Media

Łatwość dotarcia i swoboda przyjemnej komunikacji

Potęga social media tkwi zarówno w łatwości dotarcia do potencjalnej grupy docelowej jak i również swobodzie komunikacji, która jest związana z okolicznościami, w jakich następuje interakcja.

Kolejnych atutów należy upatrywać w cenie reklamy względem możliwości dotarcia do odbiorców, sposobnościach monitorowania skuteczności kampanii i szybkości reagowania na ewentualne zmiany zachowania danego segmentu.

To wszystko sprawia, że social media jako jeden z elementów przemyślanej strategii marketingowej wdrażanej u naszych Klientów przynosi oczekiwane rezultaty.

Reklama w mediach społecznościowych

Typ mediów społecznościowych ma znaczenie

Każda marka jest inna, posiada unikalną obietnicę wartości, trafia na własny rynek, a co za tym idzie, potrzebuje jednej w swoim rodzaju formy i języka komunikacji. Dotyczy to szeroko pojętego marketingu, a więc także mediów społecznościowych.

Co to oznacza dla Ciebie? To proste! Nie każdy istniejący kanał social media powinien być wykorzystywany przez Twoją markę, a jedynie te, w których aktywne są osoby należące do Twojej grupy docelowej.

Od doboru wykorzystywanych mediów często zależy sukces prowadzonej kampanii, dlatego należy bardzo uważnie przemyśleć, w które media powinniśmy inwestować czas i pieniądze.

Nie wiesz, jak wykorzystać tę wiedzę?

Możesz powierzyć prowadzenie mediów społecznościowych naszej agencji

Zajmiemy się wszystkim

Reklama w mediach społecznościowych

Mamy pomysł na skuteczną kampanię w Social Media dla Twojej firmy - zainteresowany?

Oczywiste jest, że każdy rynek charakteryzują określone cechy szczególne oraz odmienne potrzeby. W związku z tym dotarcie do danego rynku wymaga specyficznych działań reklamowych. Wiemy to i uwzględnimy ten fakt podczas projektowania kampanii dla Twojej firmy.

Projektując kampanię, planujemy Twój sukcesW najdrobniejszych szczegółach

Kanałydotarcia

Rodzajtreści

Timingpublikacji

Dystrybucjacontentu

Pory dniapublikacji

Przeprowadzimy analizę wstępną Twojej firmy i branży, w której działasz

Aby móc rozpocząć działania w social media, tak samo jak w przypadku każdych działań marketingowych, powinniśmy zacząć od przeprowadzenia analizy Twojej firmy w Internecie, oferty, jaką dysponujesz, rynku, do którego docierasz oraz celu, jaki przyświeca prowadzonej kampanii w mediach społecznościowych.

Odrobienie pracy domowej będzie podstawą, od której zaczniemy - niezależnie od tego czy social media stanowią część większej kampanii marketingowej, czy jest to jedyny element promocyjny Twojej firmy w obecnym czasie - musimy się do niego przygotować.

Podejmiemy kluczowe decyzje strategiczne

Poznanie wszystkich niezbędnych danych, przeprowadzenie analizy i wyciągnięcie wniosków, pozwoli nam podjąć kluczowe decyzje strategiczne, które będą określały nasze działania w dłuższym horyzoncie czasowym.

Określimy kanały dotarcia i ustalimy, na jakich serwisach Twoja marka powinna być widoczna. Ponadto dobierzemy optymalany rodzaj treści, tematy formę oraz charakter komunikacji z potencjalnymi Klientami.

Znając kanały dotarcia oraz rodzaj contentu będziemy w stanie zaplanować częstotliwość publikowania treści w taki sposób, aby móc sprawnie rozdystrybuować zawartość pomiędzy poszczególnymi kanałami “social media”. Dystrybucja uwzględni najlepsze z możliwych pory dnia, w których odbiorcy są najbardziej aktywni.

Stworzymy harmonogram prowadzonych działań

Wszystko to zamkniemy w harmonogramie, który będzie stanowił czytelny plan działania i punkt odniesienia dla kontroli rezultatów i na potrzeby korygowania kierunku podejmowanych działań.

Planowanie pozwoli także błyskawicznie i stosownie do sytuacji reagować na potencjalne zmiany trendów, zachowania rynku i bezpośredniej konkurencji.

Dodatkowym atutem harmonogramu jest łatwiejsze przewidywanie zagrożeń i potencjalnych negatywnych scenariuszy. Zauważenie ich w odpowiednim momencie pozwoli na zastosowanie planów naprawczych, które ugaszą zaistniałe pożary.

Jeżeli jesteś gotowy na to, by Twoja marka była jeszcze bliżej Klientów, jeśli zależy Ci na zbudowaniu trwalszych relacji i chcesz, aby Twoi Klienci mogli mieć wpływ na działania Twojej firmy to obecność w social mediach będzie doskonałym rozwiązaniem.

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się