Podkręć obroty sprzedażydzięki optymalizacji strony www
Nawet 70% sprzedaży więcej
przy takich samych nakładach na reklamę
Działania optymalizacyjne to naturalne następstwo wcześniej przeprowadzonego audytu strony. Celem optymalizacji jest uzyskanie maksimum korzyści z planowanych w przyszłości działań marketingowych.
Zazwyczaj optymalizacja strony jest realizowana przed czynnościami mającymi na celu poprawienie widoczności witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, ale warto wdrożyć ją także przed innymi działaniami reklamowymi. Za chwilę dowiesz się dlaczego…
Optymalizacja, jaką dla Ciebie przeprowadzimy, będzie obejmować wszystko to, co zostało ustalone wcześniej podczas audytu SEO.
Jeżeli miałeś okazję wcześniej zapoznać się ze stroną poświęconą audytowi, wiesz już, że zakres ten będzie szerszy, bo dotyczyć będzie kilku obszarów, które jak zapewne zauważysz mocno się przenikają, ale każdy z nich jest szalenie istotny w całościowym ujęciu.
Obszary optymalizacji
Podczas optymalizacji Twojej strony internetowej skupimy się na 3 kluczowych obszarach, których zmiana może diametralnie wpłynąć na widoczność strony internetowej Twojej firmy.
Obszartechniczny
Obszar techniczny dotykać będzie takich czynników jak: poprawność kodu, prędkość wczytywania Twojej witryny, wykorzystanie linkowania wewnętrznego czy też wdrożenie mapy witryny w języku xml.
Wszystko to są absolutne podstawy, które przyspieszą i ułatwia proces indeksowania Twojej witryny przez wyszukiwarki.
Jeżeli jednak chcemy uzyskać lepsze rezultaty, powinniśmy zadbać dodatkowo o dwa pozostałe obszary optymalizacyjne.
Obszarfunkcjonalny
Obszar funkcjonalny obejmujący użyteczność (usability) oraz UX (user experience), który dotykać będzie takich czynników jak: nawigacja, łatwość poruszania się po serwisie, szybkość odnajdywania potrzebnych informacji czy poprawa doświadczeń płynących z odwiedzin na Twojej stronie.
Obszarmerytoryczny
Obszar merytoryczny, który dotykać będzie takich czynników jak: jakość i unikalność treści zawartej na stronach, sposób prowadzonej komunikacji, przydatność informacji czy też ich aktualność względem stanu faktycznego.
Integracja z narzędziami Google
Dodatkowo w ramach działań optymalizacyjnych zintegrujemy Twoją stronę z narzędziami Google, które pozwolą nam w przyszłości mierzyć ruch na Twojej witrynie oraz analizować jej stan indeksowania w wynikach organicznych.
Dostęp do tych narzędzi przyda się także Tobie. Dzięki nim będziesz zawsze na bieżąco z sytuacją swojej witryny.
Google Analitycs oraz Google Search Console (bo o nich mowa), przydadzą się jednak nie tylko do pozycjonowania, ale także przy innych działaniach reklamowych.
To niezastąpione źródło informacji o ruchu na witrynie, którego nie zawahamy się wykorzystać na Twoją korzyść.
INTEGRACJA
SERWISU WWW
Poprawa skuteczności pozycjonowania
Optymalizacja wpłynie nie tylko na lepszą indeksacje Twojej strony w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, ale podniesie jej skuteczność marketingową na wszystkich innych obszarach.
Co to oznacza dla Ciebie? To proste - efekty z późniejszych działań reklamowych niezależnie od kierunku prowadzonych działań po przeprowadzonej optymalizacji przy zakładanej intensywności będą zdecydowanie lepsze. Jak bardzo?
Z doświadczenia wiemy, że różnica w stosunku do efektu przed optymalizacją może wynieść nawet 70% procent przy tych samych nakładach finansowych. Warto skorzystać z takiej możliwości.
Jeżeli zależy Ci na efektach i zwrocie z inwestycji poniesionej na działania reklamowe, optymalizacja serwisu (a wcześniej dokładny audyt strony, o którym przeczytasz tutaj) powinny być Twoim absolutnym priorytetem.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?