Rekomendujemy szersze spojrzeniena Twoją markę w sieci
Wychodzimy poza sztywne ramy
stosowane w branży seo
Analiza gotowej strony internetowej pod kątem czynników wewnętrznych i zewnętrznych mających wpływ na widoczność w wynikach wyszukiwania to jeden z podstawowych kroków, jaki powinien zostać przeprowadzony, zanim zostaną podjęte dalsze decyzje strategiczne dotyczące pozycjonowania lub prowadzenia innych działań marketingowych opartych o stronę www. Po przeczytaniu poniższej treści dowiesz się, na co zwrócimy uwagę podczas analizy Twojej strony internetowej.
Audyt SEO, jaki przeprowadzimy dla Twojej firmy będzie zawierał zarówno informacje dotyczące Twojej witryny jak i tego wszystkiego, co dzieje się w związku z Twoją marką poza witryną a jest dostępne w Internecie i wpływa na jej widoczność.
Audyt przygotowany przez zespół Adnet Polska wychodzi poza sztywne ramy stosowane w branży, bo poza samą stroną internetową dotyka także aspektów wizerunkowych Twojej marki.
Patrzymy szerzej, ponieważ wierzymy, że na skuteczność sprzedaży wpływa nie tylko sama widoczność w wynikach organicznych, ale także inne punkty styku Klienta z Twoją firmą. Pokażemy Ci to wszystko jak na dłoni…
AudytSEO
Audyt SEO ma na celu poznanie aktualnego stanu optymalizacji czynników wewnętrznych oraz zewnętrznych Twojej firmowej strony internetowej. Dzięki informacji o aktualnym stanie rzeczy, wskazaniu silnych i słabych stron marki możliwe staje się określenie jej potencjału, możliwości rozwoju w sieci oraz przygotowanie planu działania.
Audyt SEO jest podstawowym i niezbędnym elementem skutecznego pozycjonowania strony internetowej.
Pomaga w przygotowaniu strategii pozycjonowania, o której możesz przeczytać na naszej stronie www.
Analiza wewnętrzna
Na analizę wewnętrzną składają się:
- weryfikacja aspektów technicznych serwisu (m.in. semantyka, poprawność kodu, prędkość wczytywania witryny czy poziom optymalizacji strony),
- ocena użyteczności (usability, architektura oraz nawigacja),
- ocena doświadczeń użytkownika na witrynie (UX),
- analiza przydatności dla potencjalnych odbiorców,
- czy też jakość treści występującej na stronach Twojej firmy (unikalność, dopasowanie do kontekstu, rynku Klientów).
Analiza zewnętrzna
Po analizie wewnętrznej przyjrzymy się czynnikom zewnętrznym takim jak:
- jakość linków przychodzących do Twojego serwisu (link popularity),
- reputacja i autorytet autora treści Twojej witryny (author rank),
- ocenimy obecność Twojej marki w mediach społecznościowych,
- zweryfikujemy opinie dotyczące Twojej firmy zarówno te bieżące jak i te z przeszłości - pamiętajmy, że w Internecie nic nie ginie i nawet 1 negatywna opinia sprzed kilku lat może powodować spadek Twojej sprzedaży.
Analiza statystyk
Jeżeli Twoja witryna jest zintegrowana z systemem statystyk Google Analitycs (lub innym) to wykorzystamy to na Twoją korzyść i na potrzeby audytu przyjrzymy się także dotychczasowym odwiedzinom Twojej witryny.
Co to oznacza dla Ciebie? Poznamy średni czas przebywania na witrynie, dowiemy się, które strony zatrzymują użytkowników a nad którymi należy popracować.
Wszystkie te informacje będą niezbędne do przygotowania planu działania w kampanii pozycjonowania Twojej strony internetowej, ale pomogą także w planowaniu innych aspektów marketingowych.
Pełny obraz sytuacji, w jakiej znajduje się
Twoja marka w sieci
Precyzyjne podejście do Twojej sprawy (z którym miałeś okazję się zapoznać wyżej na tej stronie) pozwoli nam poznać odpowiedzi na 3 podstawowe pytania, od których zależy dalszy tok postępowania.
Dowiedz się
co aktualnie wpływa pozytywnie na widoczność Twojej marki?
Dowiedz się
jakie elementy utrudniają Twojej witrynie zajęcie wysokich pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki Google (a których już samo wyeliminowanie wpłynie pozytywnie na ruch występujący na Twoich stronach).
Dowiedz się
czy istnieją potencjalne, niewykorzystane możliwości stojące za Twoją marką, które pozwolą Ci zarabiać w Internecie
Dzięki zebranym informacjom będziemy mogli w przyszłości przygotować skuteczną strategię uzyskiwania stałego stopniowego wzrostu pozycji Twojej strony www na wartościowe frazy generujące rzeczywisty ruch pochodzący od potencjalnych Klientów.
To jest kluczowy aspekt, który niewątpliwie będzie rzutował na dalsze rezultaty. Więcej o tworzeniu strategii SEO przeczytasz na naszej stronie.
Co uzyskasz po audycie SEO?
Naszym zadaniem będzie wskazanie, jakie elementy występujące na Twojej stronie i reprezentujące Twoją markę w Internecie są w porządku, a które wymagają poprawy i co w związku z tym należy zmienić.
Pamiętaj, że każda marka jest inna, posiada swoją historię w sieci, swoją bazę Klientów
i zupełnie inne od pozostałych firm w branży silne i słabe strony.
Po pierwszemodyfikacje witryny
Przedstawimy Ci listę rekomendacji dotyczącą ewentualnych modyfikacji witryny, która może obejmować zarówno zmiany kosmetyczne jak i również te ingerujące w strukturę, linkowanie wewnętrzne, a nawet uzupełnienie strony o nowe działy.
Po drugiekluczowe miejsca w sieci
Pokażemy Ci miejsca w Internecie, w których Twoja marka powinna być widoczna oraz to, w jaki sposób powinna się prezentować i komunikować z Klientami.
Po trzeciekanały social media
Przedstawimy kanały social media, o których aktywność należałoby zadbać oraz aktualny stan wizerunku Twojej marki obejmujący przykładowe opinie, oraz świadomość panującą w segmencie Twoich Klientów.
Wskażemy Ci to wszystko, a Ty sam zdecydujesz, czy działania naprawcze zlecić nam, czy powierzyć innym specjalistom.
Kiedy warto wykonać audyt strony internetowej?
Niezależnie od tego czy Twoja witryna jest nowa, czy pracuje dla Ciebie już od dłuższego czasu, pamiętaj, że audyt strony internetowej powinien zostać wykonany przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań promocyjnych w Internecie.
Dotyczy to zarówno planowanego pozycjonowania strony w wynikach organicznych jak i również reklamy w wyszukiwarce czy też kampanii wizerunkowej.
Żadne z wymienionych działań nie odniesie oczekiwanego rezultatu bez wcześniejszej optymalizacji. Aby jednak optymalizacja była skuteczna, należy przed tym wiedzieć gdzie leżą problemy i co trzeba naprawić.
Jeśli chcesz wiedzieć, które elementy Twojej witryny działają na Twoją korzyść, poznać wszystkie czynniki, które utrudniają uzyskanie Twojej stronie wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania i mieć solidną podstawę do wdrożenia działań naprawczych, zamów audyt SEO swojej strony i poznaj prawdę o możliwościach, jakie kryją się za Twoją marką.
Zadzwoń do nas pod numer: +48 791 676 575 lub napisz na e-mail: seo@adnetpolska.pl.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?