Reklama w Google jest bezpiecznawprost idealna dla małych firm
Wejdź w biznes internetowy... najlepiej!
Reklama w Google jest doskonałym wstępem do rozwoju Twojego biznesu – przekonaj się o tym na własnej skórze. Docieraj precyzyjnie do swoich Klientów.
Zacznij reklamować swoją ofertę w Internecie poprzez reklamę w Google – najbezpieczniejszą i najbardziej precyzyjną formę reklamy dla małego biznesu. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz, jakiego rozmiaru jest Twój rynek i jakie dotychczas miałeś doświadczenia z reklamą – oddziel to wszystko grubą kreską, bo to, co za chwilę przeczytasz, zmieni Twoje wyobrażenie o reklamie w Internecie.
Dzięki przemyślanej reklamie w Google oferty naszych Klientów trafiają wprost do ich Klientów. Obserwujemy jak, rosną ich przedsiębiorstwa i budżety na reklamę, które w perspektywie czasu przynoszą im ogromne zyski.
Reklamadla firm takich jak Twoja
Reklama w Google jest bezpieczna i skuteczna – wprost idealna dla małych firm takich jak Twoja.
Wiemy o tym doskonale, bo działamy w reklamie Internetowej od ponad 10 lat. Obsługujemy Klientów z większości branż.
Natychmiastowa widoczność reklamy w Google
Nie musisz czekać na efekty – Twoja reklama będzie widoczna zaraz po aktywacji kampanii w systemie Google Ads.
To ogromna przewaga w stosunku do czasu, jaki należy poświecić w przypadku pozycjonowania strony internetowej w wynikach organicznych wyszukiwarki Google.
Jeżeli zależy Ci na natychmiastowej widoczności Twojej oferty – reklama Google Ads jest najlepszym sposobem, aby tę widoczność uzyskać.
Płatność za kliknięcie – bez względu na wielkość budżetu
Wykorzystując reklamę internetową Google Ads, masz zagwarantowany najlepszy z możliwych modeli rozliczenia widoczności Twojej oferty w Internecie.
Dlaczego? Bo nie płacisz za obietnice i samo wyświetlanie Twojej reklamy - wyświetlenie reklamy nie oznacza przecież, że ktoś był Twoją reklamą zainteresowany, jednak Kliknięcie to co innego...
W reklamie internetowej Google płatność następuje tylko wtedy kiedy reklama rzeczywiście spowoduje kliknięcie, a co za tym idzie, przejście Twojego nowego Klienta na stronę internetową z ofertą Twojej firmy lub kontakt telefoniczny do Twojego biura.
Optymalne wykorzystanie każdej złotówki
Oczywiste jest, że przy niewielkich budżetach reklamowych każda emisja reklamy jest na wagę złota.
Dlatego tak ważne dla nas jest, aby każda pojedyncza emisja reklamy (to jedno kliknięcie) przy ograniczonym budżecie dała przewagę Twojej firmie. Liczy się tu celny strzał, który przyniesie realne zyski a tym samym zwrot z inwestycji.
W Google Ads jak już wiesz - płacisz tylko za efekt – a jest nim wizyta Twojego potencjalnego Klienta na Twojej stronie Internetowej lub kontakt telefoniczny z Twoją firmą.
Zawsze zainteresowani potencjalni Klienci
Decydując się na widoczność w linkach sponsorowanych, podobnie jak w przypadku widoczności w wynikach organicznych wyszukiwarki Google, nie ma mowy o przypadkowych Klientach.
Dlaczego? Bo reklama, którą stworzymy, wyświetli się tylko tym osobom, które będą szukały usługi lub produktu, który oferujesz i tylko w momencie poszukiwania tych produktów.
Nie tracisz czasu, zasobów i energii na przypadkowe nic niewnoszące wizyty – docierasz więc do właściwych osób we właściwym czasie – nic dodać, nic ująć.
Czy jest coś jeszcze o czym warto pamiętać?
Tak! Widoczność reklamy to jedno, a komunikacja po przekierowaniu Klienta na Twoją stronę www to drugie. To czy Klient skorzysta z Twojej oferty w ogromnej mierze, zależy od Twojej strony www i tego, jak zostanie odebrana przez Klientów.
Strona powinna być dostępna na każdym urządzeniu, powinna odpowiadać na potrzeby Twoich Klientów i zachęcać ich do skorzystania z Twojej oferty. Ale na to też mamy sposób...
Zobacz jakie strony internetowe stworzyliśmy dla naszych Klientów w ostatnim czasie. Kiedy zobaczysz jakie doświadczenie mamy na polu produkcji zaawansowanych serwisów internetowych, zauważysz, że wprowadzenie ewentualnych modyfikacji na Twojej stronie nie będzie dla nas żadną przeszkodą, a wręcz przeciwnie pozwoli nam podnieść jakość Twoich reklam.
Od czego zależy pozycja w Google Ads?
Reklamy Google Ads są wyświetlane w systemie aukcyjnym, w którym reklamodawcy tacy jak Ty licytują się ze swoją konkurencją o wyższą pozycję reklamy na daną frazę kluczową.
W praktyce wygląda to tak, że jeżeli ustawisz za kliknięcie daną kwotę i będzie to kwota wyższa od Twojej konkurencji, to Twoja reklama będzie wyżej, a co za tym idzie, będzie częściej klikana przez potencjalnych Klientów. Proste prawda?
Ale to nie jest wszystko, bo Google Ads przewidziało także dodatkowe czynniki, które wpływają na pozycje reklam:
- optymalny wynik jakości reklamy,
- format reklamy dopasowany do odbiorców,
- rozszerzenia do reklam.
Reklama w internecie prowadzona przez Adnet Polska to reklama dopasowana do Twojego biznesu
Dzięki możliwościom systemu Google Ads jesteśmy w stanie poprowadzić kampanię reklamową dla każdego rodzaju i rozmiaru biznesu – robimy to przecież od ponad dekady.
To jaki biznes prowadzisz nie ma wpływu na sukces kampanii
Rodzaj biznesu wpływa jedynie na formę reklamy, jaką wdrożymy, aby do tego sukcesu doprowadzić.
Buduj świadomość swojej marki eksponując wizerunek swojej firmy na tematycznych serwisach partnerskich
Bądź dokładnie tam, gdzie są Twoi potencjalni Klienci w momencie kiedy poszukują Twoich produktów i usług.
Podążaj za potrzebami swoich Klientów, podsuwaj im najlepsze rozwiązania i częściej zamykaj transakcje
Mamy pomysł na skuteczną kampanię w Google Ads dla Twojej firmy - zainteresowany?
Oczywiste jest, że każdy rynek charakteryzują określone cechy szczególne oraz odmienne potrzeby. W związku z tym dotarcie do danego rynku wymaga specyficznych działań reklamowych. Wiemy to i uwzględnimy ten fakt podczas projektowania kampanii dla Twojej firmy.
Projektując kampanię planujemy Twój sukcesW najdrobniejszych szczegółach
Wspólnie zdecydujemy jak najlepiej dotrzeć do Twoich Klientów
Aby optymalnie wykorzystać Twój budżet, wspólnie ustalimy plan marketingowy, w którym określony zostanie kierunek prowadzonych działań zawierający między innymi rekomendowane sposoby dotarcia do Twojego segmentu Klientów.
To czy będą to reklamy tekstowe w wyszukiwarce, reklamy wideo na serwisie YouTube, reklamy graficzne czy mobilne zależeć będzie od analizy, która będzie jednym z pierwszych kroków, jakie podejmiemy na początku naszej współpracy.
Po przeprowadzeniu analizy zarekomendujemy najbardziej optymalny kierunek działań, który będziemy realizować w trakcie naszej współpracy jeżeli tylko zgodzisz się na sugerowany plan.
Budżet jest sprawą otwartą
Możemy rozpocząć działania reklamowe dla Twojej firmy od budżetu w dowolnej wysokości, ponieważ reklama internetowa prowadzona przez system Google Ads nie nakłada żadnych ram minimalnych w tym zakresie.
Niezależnie od wysokości budżetu występują takie same możliwości funkcjonalne narzędzi reklamowych, taki sam zasięg dotarcia reklamy do potencjalnych Klientów oraz identyczny sposób kontroli kosztów.
Wysokość budżetu wpływa wyłącznie na ilość kliknięć, jaką reklama uzyska w danym czasie. Innymi słowy, budżetem regulujesz efekt, jaki chcesz osiągnąć w postaci ilość potencjalnych Klientów, którzy faktycznie odwiedzą Twoją stronę internetową lub skontaktują się z Tobą telefonicznie.
Od jakiej kwoty zacząć działać, aby zobaczyć rezultaty?
Jeżeli zastanawiasz się nad tym, od jakiej kwoty najlepiej zacząć, by widzieć realne korzyści z prowadzonej kampanii, możesz zdać się na nasze doświadczenie.
Po przeanalizowaniu Twojej branży, bliższego i dalszego otoczenia konkurencyjnego oraz przyjrzeniu się możliwości, jakie stoją za Twoją ofertą, przygotujemy wstępny plan marketingowy.
Znajdziesz w nim rekomendowany przez nas budżet początkowy, który przełoży się nie tylko na realny zwrot z inwestycji w reklamę, ale przyniesie zysk z prowadzonej kampanii, który pozwoli na dalsze inwestycje.
Jak już wcześniej zdążyłeś zauważyć, Twój budżet będzie wyczerpywany tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją stronę internetową lub do Ciebie zadzwoni – czyli tylko wtedy, gdy Twoja reklama była skuteczna i przeniosła Klienta do Twojej oferty.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć o reklamie internetowej w Google Ads?
Zanim zdecydujesz się aktywnie korzystać z systemu Google Ads, poznaj dodatkowe korzyści wynikające z inwestycji w reklamę internetową w systemie Google Ads.
Reklama internetowa w Googlemożliwa bez zobowiązań długoterminowych
Wykorzystując reklamę internetową Google Ads, masz komfort, jakiego nie daje Ci żaden inny system reklamowy - panowanie nad sytuacją.
Pamiętaj, że możesz zrezygnować w każdym momencie. Oznacza to, że masz pełną kontrolę nad inwestycją w każdym miesiącu.
Co to oznacza dla Ciebie?
- rezygnujesz kiedy chcesz
- masz pełną kontrolę nad inwestycją w reklamę
Sprawa jest bardzo prosta i wygląda następująco: jeżeli zauważysz, że nasze działania przynoszą efekty, kontynuujesz współpracę – jeżeli nie - możesz zrezygnować w każdej chwili.
Reklama internetowa Googleskuteczna zarówno globalnie jak i lokalnie
Jeżeli zastanawiasz się nad tym czy inwestycja w reklamę w Google sprawdzi się na rynku globalnym wiedz, że żaden inny system reklamowy nie da Ci tak szerokiego dotarcia do rynku światowego z taką swobodą zarządzania budżetem, czasem emisji oraz doborem formatów reklamy.
Z drugiej strony możesz selektywnie z wręcz chirurgiczną precyzją określić te rynki, w których chcesz reklamować swoją markę lokalnie, nie tylko na poziomie odległości od lokalizacji Twojego biznesu, ale z dokładnością do określonej dzielnicy czy miasta, a nawet całego województwa lub wybranych województw.
Co to oznacza dla Ciebie?
- żadna inna reklama nie da Ci tak szerokiego dotarcia do globalnego rynku w tak krótkim horyzoncie czasowym
- żadna inna reklama nie będzie tak skuteczna na rynku lokalnym
Reklama w Google Adszapewnia elastyczność w czasie rzeczywistym
To, co odróżnia reklamę internetową w Google Ads od pozycjonowania strony w wynikach organicznych to natychmiastowy efekt w postaci widoczności reklam.
Oznacza to elastyczność w doborze słów kluczowych każdego dnia. W dowolnym momencie możesz modyfikować listę słów kluczowych, na które Twoja reklama ma być widoczna w wyszukiwarce, a zmiany będą wprowadzane w czasie rzeczywistym.
Jest to ogromna przewaga w stosunku do działań SEO, które wymagają często długiego czasu oczekiwania na pierwsze efekty liczone w miesiącach. Dotyczy to także wstrzymywania i aktywowania kampanii w dowolnym czasie.
Co to oznacza dla Ciebie?
- możesz zmienić frazy kluczowe w każdym momencie
- aktywować kampanię tylko w wybranych okresach
- modyfikować reklamy banerowe adekwatnie do potrzeb chwili
Dzięki temu możesz aktywować kampanię selektywnie w określonych miesiącach – kiedy występuje sezon na Twoje produkty lub usługi. Możesz także wspierać kampanie pozycjonowania w wybranych okresach działaniami reklamowymi w Google Ads.
Reklama Googlepozwala zarabiać na stałym poziomie
Zazwyczaj zalecamy rozpocząć działania reklamowe od niewielkiego budżetu, aby przekonać się o możliwościach, jakie drzemią w Twojej branży, rynku Klientów, do którego kierujesz komunikację marketingową oraz ofercie, jaką sprzedajesz.
Z czasem zauważysz tak jak inni, że mechanizm jest bardzo prosty: większy budżet powoduje wzrost zainteresowania ofertą a tym samym większe zyski dla Ciebie, dzięki którym stać Cię na doinwestowanie w reklamę internetową, która przyniesie Ci jeszcze więcej korzyści.
Co to oznacza dla Ciebie?
- możesz rozpocząć działania z dowolnym budżetem
- im więcej zainwestujesz, tym intensywniej dotrzesz do swoich Klientów
- możesz utrzymywać budżet na stałym poziomie
Jeśli rozważasz zainteresowanie Twoją ofertą na pewnym stałym poziomie, nie ma potrzeby przeinwestowywać – utrzymuj budżet reklamowy w wielkości, która pozwala Ci zarabiać. Jeżeli jednak planowałeś kiedykolwiek rozwinąć swój biznes, rozszerzając działalność o nowe rynki dzięki reklamie w Internecie opartej o Google Ads, możesz to osiągnąć jeszcze szybciej.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?