Pozycjonowanie stron internetowych w Google ( SEO)

  • Zastanawiasz się nad pozycjonowaniem strony internetowej w wyszukiwarce Google?
  • Szukasz przejrzystej i uczciwej oferty na SEO w rozsądnej cenie?
  • Chciałbyś płacić za konkretne efekty lub stałą niższą kwotę?

Doskonale! Jesteś na najlepszej drodze, żeby do tego doprowadzić!

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na pozycjonowanie
POWRÓT

Możesz zwiększyć zyski swojej firmy wchodząc na rynek internetowy

Wzrost sprzedaży Działając w internecie wpływasz na sprzedaż
+60%odbiorców

Internet daje szanse każdemu przedsiębiorcy

Możemy sprawić, że już za kilka miesięcy Twoja strona internetowa będzie widoczna na te frazy kluczowe, które wpisują Twoi potencjalni Klienci. Jeżeli wiesz, jak działa wyszukiwarka – wiesz też jaką rolę odgrywa w dzisiejszym biznesie. Wykorzystaj widoczność w wynikach organicznych wyszukiwarki Google.

Codziennie za pomocą wyszukiwarki Google Internauci poszukują produktów lub usług dostępnych także w Twojej ofercie. Przeglądają strony internetowe, wysyłają zapytania, dzwonią i składają zamówienia. Wszystko to dzieje się na tych stronach, które są widoczne w TOP 10.

Pozycjonowanie może spowodować, że Twoja oferta będzie przeglądana codziennie przez kilkaset, a nawet tysiące potencjalnie zainteresowanych Klientów.

W interneciekonkurujesz na nowych zasadach

Nie ważnejakiego rozmiaru jest Twoja firma

Nie ważneczy masz skromny, czy duży budżet

Nie ważneod kiedy działasz na polskim runku

Tu zmiany zachodzą dynamicznie, a firmy osiągają gigantyczne wzrosty w bardzo krótkim horyzoncie czasowym.

+32%Współczynnik sesji na witrynie

Jeżeli masz konkretne wymagania, co do pozycjonowania swojej strony internetowej jeszcze dziś możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Wierz lub nie, ale Twoja strona internetowa może być najlepszym kanałem dotarcia potencjalnych Klientów – drzemie w niej ogromny potencjał, który powinieneś wykorzystać.

Podstawowe informacje

Jak zbudowane są wyniki wyszukiwania Google?

Zaczynając od zupełnych podstaw, należy wspomnieć o tym, że wyszukiwarka Google jest bardzo skomplikowanym systemem, który na bieżąco analizuje ogromne ilości danych, dostępnych na stronach internetowych, które są przez nią nieustannie przetwarzane.

Wyszukiwarka porządkuje pozycje według złożonych algorytmów, które na podstawie setek zmiennych (m.in. struktury każdej zaindeksowanej strony, zawartości merytorycznej, linkowania wewnętrznego i zewnętrznego, przydatności dla użytkownika czy szybkości wczytywania) porównuje ze sobą i określa pozycję wyników dla danej kombinacji słów kluczowych.

Użytkownicy, podając wyszukiwarce określone słowa kluczowe, otrzymują wykaz stron internetowych uznanych przez wyszukiwarkę za najtrafniejsze w danym momencie.

Rzecz w tym, by dzięki unikalnej treści, użyteczności strony, przydatności dla użytkownika, przyjaznej strukturze, nawigacji i innym atrybutom znaleźć się na pierwszej stronie wykazu najważniejszych stron wyszukiwarki.

biuro rachunkowe warszawa
Szukaj w google Szczęśliwy traf

O tym, że jest to możliwe, przekonało się już setki naszych Klientów!
Dlaczego Ty również miałbyś nie skorzystać z tej możliwości?

Zapytaj o wycenę
Podstawowe informacje

Dlaczego strona internetowa Twojej firmy powinna być wysoko w wynikach organicznych wyszukiwarki Google?

Pomyśl o osobach w całej Polsce, które tak samo jak Ty każdego dnia poszukują produktów i usług w Internecie.

  • Ilu z nich szuka właśnie tego - co Twoja firma oferuje?
  • Czy nie widzisz w tym szansy dla siebie?
  • Czy to Cię nie przekonuje?
97%

dotarcie usług Google do użytkowników internetu w Polsce

Podstawowe informacje

Pozycjonowanie dla każdego typu biznesu

Nie musisz inwestować ogromnych środków, aby Twoja oferta była widoczna w wyszukiwarce Google.

Wszystko, czego potrzebujesz to optymalnie przygotowana strona internetowa oraz pozycjonowanie, które sprawią, że na potencjalnie wyszukiwane hasła Twoja oferta będzie lepiej widoczna od konkurencji w wynikach organicznych.

Wykorzystaj fakt, że wyszukiwarka Google to obecnie najlepsze narzędzie orientacji w sieci, które pozwala znaleźć potrzebne informacje, zdobyć wiedzę, sięgnąć po rozrywkę, czy udać się na wirtualne zakupy. Nawet świat polityki nie obejdzie się dziś bez obecności w Internecie – a bycie obecnym w Internecie to nic innego jak bycie widocznym w wyszukiwarce Google.

Średnia wartość wskaźnika kilkaności strony (w każdej branży) znajdującej się na 1 pozycji w Google

SEO

dla każdej branży

transport
Podstawowe informacje

Internet stwarza ogromne możliwości wzrostu

Co to oznacza dla Ciebie? To wszystko oznacza tylko tyle, że w Internecie jest ogromny rynek Twoich Klientów, który stale rośnie w niewyobrażalnym tempie.

Nowe pokolenia użytkowników począwszy od „Milenialsów” korzystają na co dzień z Internetu. Pokolenie „Z” urodzone po roku 2000, nie tylko korzysta z sieci, ale pracuje w niej, robi tu biznes, nawiązuje relacje, odpoczywa i spełnia się przez Internet.

Czy to nie są Twoi Klienci? Sam widzisz, ile płacisz za każdy dzień nieobecności w TOP 10 wyników wyszukiwania na frazy kluczowe związane z Twoim biznesem … to brutalne, ale prawdziwe – daj się znaleźć swoim Klientom, bo inaczej znajdą Twoją konkurencje.

Pokolenie "Z" Pokolenie osób urodzonych po roku '96
Pokolenie "BB" Pokolenie osób urodzonych po roku '64

Jakie czynniki wpływają na widoczność Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google

Zacznijmy od tego, że na widoczność w wyszukiwarce Google mają wpływ zarówno czynniki obecne na Twojej stronie (tzw. on page factors) jak i również elementy, które nie występują bezpośrednio na stronie, ale są z nią powiązane (tzw. off page factors).

Analiza tych elementów to absolutna podstawa procesu pozycjonowania

Weryfikujemy, które elementy mające wpływ na aktualną pozycję Twojej strony w ogóle funkcjonują i z jakim skutkiem.

Samo występowanie tych elementów nie gwarantuje sukcesu, ponieważ mogą wpływać na korzyść pozycji lub wręcz przeciwnie obniżać twoją pozycję i to należy sprawdzić na samym początku.

Warto wspomnieć, że nikomu nie są znane wszystkie czynniki mające wpływ na pozycje w wyszukiwarce Google.

Znajomość tych, o których przeczytasz niżej, jest wystarczająca do tego, aby konkurować z największymi graczami w sieci – my wiemy jak wykorzystać je na Twoją korzyść.

Elementy (on-page) do zastosowania na stronie www, które wpływają na jej widoczność to:
  • odpowiednia struktura strony,
  • odpowiednia architektura informacji,
  • wykorzystanie tagów kluczowych takich jak: „title”, „heading” oraz „metatagów”,
  • odpowiednie opisywanie linków „alt” oraz „attribute”,
  • zastosowanie mikroformatów oraz mikrodanych,
  • optymalizacja obrazów oraz ich opisywanie,
  • optymalizacja treści multimedialnych,
  • dostępność strony na urządzeniach mobilnych.
informacje prasowe
Czynniki (off-page) funkcjonujące poza stroną mające wpływ na widoczność to:
  • ilość wartościowych i zaufanych linków prowadzących do Twojej strony (tzw. link popularity),
  • zdobywanie nowych linków prowadzących do Twojej strony (tzw. link building),
  • reputacja i autorytet autora treści strony (tzw. author rank),
  • działania SEM (optymalizacja strony + pozycjonowanie strony + reklama płatna w Google),
  • działania promocyjne w innych mediach,
  • działania public relations (komunikaty prasowe w innych mediach internetowych).
Pozostałe czynniki mające wpływ na pozycję strony www

Dodatkowe czynniki, których zaniedbanie może mieć negatywny skutek dla Twojej firmy i utrudniać Ci uzyskanie oczekiwanego wzrostu pozycji Twojej strony internetowej.

Rodzaj domenyinternetowej

***.pl

Nazwa domenyinternetowej

Historia domenyinternetowej

Wiek domenyinternetowej

Lokalizacjahostingu

Szybkośćserwera

Dzięki analizie wszystkich powyższych elementów, które mają istotny wpływ na widoczność Twojej strony internetowej, będziemy mieć jasność co do tego, które z nich działają korzystnie na indeksacje w wyszukiwarce Google, które wymagają poprawy (bo obniżają popularność Twojej strony w wynikach organicznych) oraz jakich elementów w ogóle brakuje w Twoim marketingu Internetowym.

W konsekwencji sprawimy, że Twoja strona zacznie wreszcie pracować i zarabiać dla Twojej firmy.

Proces pozycjonowania

Jak będzie wyglądać proces pozycjonowania Twojej strony www

Każda firma potrzebuje indywidualnego podejścia strategicznego. Dana marka dociera do określonego rynku Klientów, ma indywidualną ofertę, własne produkty lub usługi, niepowtarzalną propozycję wartości oraz bliższą i dalszą konkurencję.

Analiza / Monitoring Zebranie podstawowych danych o Twojej firmie i monitorowanie
Wdrożenie Wdrożenie planu w życie włącznie z działaniami on-page oraz off-page
Określenie celu Wyznaczenie celu pozycjonowania strony internetowej
Strategia Stworzenie planu realizacji uzyskania okreslonych rezultatów
Proces
pozycjonowania
strony www

Nie ma stałego przepisu na marketing i tyczy się to także pozycjonowania. Znamy to z ponad 10 letniego doświadczenia w branży. Wiemy, że wachlarz możliwości rozwiązań marketingowych w każdym przypadku jest odmienny.

Aby móc zacząć działać w kwestii pozycjonowania Twojej strony internetowej niezbędne będzie rozeznanie się w sytuacji w jakiej znajduje się Twoje przedsiębiorstwo w Internecie i przygotowanie odpowiedniego planu.

Na pozycjonowanie najlepiej patrzeć jak na stały proces, który przebiega iteracyjnie. Ruch w wynikach wyszukiwania jest płynny i stale ulega zmianie ponieważ odzwierciedla zachowania użytkowników (w tym konkurencji) którzy stale podlegają zmianom, trendom, sytuacjom politycznym i środowiskowym.

POZYCJONOWANIE

TO STAŁY PROCES

1
Monitorowanie i analiza

Aby móc dobrać optymalne narzędzia, określić optymalny kierunek, wybrać najlepsze frazy, zaplanować i wdrożyć to wszystko w życie niezbędna jest podstawowa analiza.

Wynikiem analizy wstępnej będą wnioski, które pozwolą nam m.in. określić segment najbardziej rentownych odbiorców Twojej oferty oraz zdefiniować realne i mierzalne cele.

2
Określeniecelu

Oczywiste jest, że optymalnie dobrana grupa docelowa i skupienie się na dotarciu do niej zwiększy Twoje szanse na zadowalające rezultaty. Nie mądrym byłoby kierowanie oferty do każdego, ponieważ skuteczność takiej oferty byłaby znikoma.

Z kolei dzięki celowemu działaniu będziemy wiedzieć, czy zmierzamy w odpowiednim kierunku i zbliżamy się do wspomnianych oczekiwanych rezultatów, czy wręcz przeciwnie oddalamy się od naszych założeń.

3
Opracowaniestrategii

Wiedząc do kogo chcemy dotrzeć oraz jakich rezultatów oczekujemy w kampanii, powinniśmy przejść do kolejnego kroku jakim będzie określenie sposobu osiągnięcia tych celów z uwzględnieniem obranego runku Klientów.

To nic innego jak stworzenie strategii pozycjonowania, która odpowiednio przygotowana oraz wdrożona w kampanię niewątpliwie przybliży nas do sukcesu (więcej o tworzeniu strategii pozycjonowania przeczytasz tutaj).

4
Wdrożenieplanu

Następnie zgodnie z opracowaną strategią zajmiemy się czynnikami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi Twojej strony internetowej. Warto na tym etapie wspomnieć o tym, że w ramach decyzji strategicznych mogą wystąpić postanowienia o zmianach.

Zmianach już istniejących treści na Twojej stronie, zmianach dotyczących architektury informacji, a nawet jeżeli będzie to konieczne zmianie domeny internetowej – oczywiście wszystko za Twoją zgodą. Celem jest dostarczenie takiej wartości Twoim odbiorcom, której potrzebują i poszukują w sieci.

Dodatkowe informacje

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Pozycje stron internetowych w wyszukiwarce Google stale ulegają wahaniom. Należy więc nieustanie weryfikować dotychczas podjęte działania, analizować statystyki oglądalności, badać zachowania użytkowników, czytać ich potrzeby i wprowadzać usprawnienia w celu podniesienia pozycji strony internetowej. Dotyczy to zarówno czynników wewnętrznych jak i zewnętrznych.

W zależności od wyniku analizy wstępnej możemy włączyć do działań również inne narzędzia marketingowe, które nie tylko pomogą Twojej stronie internetowej znaleźć się wyżej w wynikach organicznych wyszukiwania, ale korzystnie wpłyną na marketing Twojej firmy, co realnie odczujesz, odbierając kolejne zamówienia.

Mowa tu o synergicznym wykorzystaniu marketingu treści, mediów społecznościowych, PR marketingu, materiałów video, marketingu wirusowego czy szeptanego. Efekt będzie taki, że świadomość Twojej marki wzrośnie, komunikacja będzie skupiona na tych segmentach rynku, do których planowaliśmy dotrzeć, a relację z potencjalnymi Klientami staną się bliższe.

Wideo blog Prowadzenie kanału wideo proady, nowinki, relacje.
Social media Prowadzenie kanału social media, budowanie relacji biznesowych.
Blog ekspercki Wiedza branżowa publikacje, aktualności, opinie.
Rozmiar inwestycji

Jak rozliczane jest pozycjonowanie stron internetowych?

Na rynku istnieje wiele modeli rozliczenia usługi pozycjonowania stron internetowych. Od rozliczenia za efekt, poprzez ryczałt, do rozliczenia za wygenerowany ruch, kończąc na prowizji za pozyskany lead lub zamówienie.

Poniżej przyjrzymy się najpopularniejszym modelom rozliczania pozycjonowania.

Rozliczenie pozycjonowaniaza efekt

Ta forma rozliczenia polega na płatności za uzyskanie konkretnych pozycji pozycjonowanej strony internetowej na wcześniej ustalone frazy kluczowe w danym miesiącu.

Dla Klienta

Ogromną zaletą tej formy rozliczenia dla Klienta jest płatność dopiero po uzyskaniu konkretnego wyniku w postaci widoczności strony na ustalone frazy w TOP 10 wyników wyszukiwania.

Dla firmy pozycjonującej

Oznacza to jednak, że firma pozycjonująca do czasu uzyskania wyników w pierwszych miesiącach działań pokrywa koszty pozycjonowania z własnych środków. To też powoduje, że stawki pozycjonowania za efekt są wyższe niż w przypadku innych modeli.

Z uwagi na fakt, że pozycjonowanie w wynikach organicznych wymaga coraz większej ilości pracy, zaangażowania kolejnych stanowisk a co za tym idzie większych inwestycji, model ten jest coraz rzadziej praktykowany.

Ponadto generowanie wyników za sprawą algorytmów takich jak „koliber” zależy już nie tylko od działań SEO, ale także szeroko pojętego marketingu internetowego oraz takich atrybutów jak semantyczność, lokalizacja, typ urządzenia wykorzystywanego do odpytywania wyszukiwarki, a nawet pory dnia wyszukiwania.

Rozliczenie pozycjonowaniaza ryczałt

Model ryczałtowy jest obecnie jednym z najpopularniejszych modeli rozliczenia usługi pozycjonowania stron internetowych. To dlatego, że rozliczenie opiera się tu na stałej kwocie, co upraszcza zasady współpracy między stronami.

Dla Klienta

Dlaczego warto rozważyć ryczałt? Dla Klienta forma ta oznacza stały niezmienny koszt, który jest niezależny od wyników, ale nieporównywalnie niższy niż w przypadku płatności za efekt.

Dla firmy pozycjonującej

Dla firmy pozycjonującej ryczałt oznacza pewny budżet już od pierwszego miesiąca działań, który można rozdysponować na zasoby ludzkie i pracę dla Klienta. Dzięki tej formie, praca nad kampanią przebiega sprawnie, obejmuje zazwyczaj szerszy zakres działań, który wykracza poza ramy samego pozycjonowania.

W ramach ryczałtu zazwyczaj stosowane są pomiary pozycji strony na określone frazy, ale istnieje także możliwości pomiaru poziomu oglądalności lub dotarcia do określonej liczby unikalnych użytkowników.

Należy pamiętać, że każda kampania jest inna i może zawierać indywidualnie KPI - kluczowe wskaźniki pomiaru efektywności.

Rozliczenie pozycjonowaniaza wygenerowany ruch

Ta forma jest jedną z rzadziej funkcjonujących na rynku. Polega ona na ustaleniu stawek za wygenerowanie określonego ruchu dla danej strony internetowej.

Dla Klienta

Dla Klienta model ten jest wygodny z uwagi na inwestycje w pozycjonowanie dopiero po osiągnięciu ustalonego progu.

Dla firmy pozycjonującej

Dla firmy pozycjonującej niewątpliwą zaletą jest brak ograniczenia co do konkretnych fraz co zazwyczaj przynosi dużo lepsze efekty końcowe kampanii z korzyścią dla Klienta.

Kwota wynagrodzenia dla firmy pozycjonującej jest regulowana dynamicznie i zależy od osiągnięcia w danym przedziale czasowym wcześniej ustalonych progów, na które składają się ilości wizyt, przy czym stawka za wizytę maleje proporcjonalnie do wzrostu oglądalności.

Działa to tak, że koszt jednej wizyty przy wypracowaniu 2000uu może kosztować 0,50 zł. Natomiast przy wypracowaniu 5000uu koszt wygenerowania jednostkowej wizyty spada do poziomu 0,30 zł. Jak więc widać, jest to poniekąd połączenie pozycjonowania za efekt (płatność zależy od wypracowanego wyniku poziomu dotarcia do odbiorców) z pozycjonowaniem ryczałtowym (dowolność w doborze fraz kluczowych wybranych do pozycjonowania - najlepiej sprawdza się tu pozycjonowania „long tail”).

Rozliczenie pozycjonowaniaw formie prowizji

Model rozliczenia prowizyjnego wykorzystywany jest najczęściej na platformach sklepowych (prowizja od zakupu) lub na serwisach sprzedażowych typu landing page (prowizja za lead). Polega on na ustaleniu kwotowym lub procentowym prowizji od określonej akcji - zakupu w sklepie internetowym, zapisu na listę mailingową, rejestracji w serwisie sprzedażowym etc.

Dla Klienta

Niewątpliwą zaletą tego modelu rozliczenia dla Klienta jest płatność firmie pozycjonującej za wypracowanie rzeczywistego efektu (zakup produktu, zapis na szkolenie, dodanie do newslettera).

Dla firmy pozycjonującej

Dla firmy oznacza to na początku inwestycję w zasoby z własnych środków, ale jasne stawki prowizyjne pozwalają dokładnie przewidzieć próg osiągnięcia rentowności zamierzonych działań.

W sklepach internetowych temat ten można rozwiązać prowizją procentową zależną od wartości koszyka. W serwisach sprzedażowych typu landing page szkoleniowy sprawdza się, stała kwota za rejestrację w serwisie.

Aby jednak móc zastosować ten model rozliczenia niezbędne jest wykorzystanie systemu odnotowywania konwersji i ustalenie dokładnej kwoty prowizji między stronami. Model ten nie ma jednak zastosowania w usługach i formularzach kontaktowych, ponieważ nie jest możliwe wycenienie pozyskania „leadu” przed zapoznaniem się z treścią zapytania.

Który model rozliczenia wybrać?

Model rozliczenia działań marketingowych w dużej mierze zależy od obranego celu, jaki zostanie ustalony na początku, a co za tym idzie oczekiwań widoczności oraz możliwości pomiarowych. Zadzwoń lub napisz, ustalimy najlepszy partnerski model współpracy. Skorzystaj z formularza dostępnego poniżej :)

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się