Pętla remarketingowapomaga w podniesieniu konwersji
za pośrednictwem Google Ads
Chciałbyś poznać jedyny sprawdzony sposób na nawiązanie kontaktu z osobami, które wcześniej odwiedziły Twoją stronę internetową? Sposób na wyświetlenie reklamy tylko tym potencjalnym Klientom, którzy wcześniej porzucili stronę z koszykiem w Twoim sklepie internetowym?
Jak myślisz, ile z tych wszystkich osób mogłoby wrócić na Twój serwis i jednak złożyć zamówienie, które wcześniej zostało przerwane? Przecież to wszystko da się naprawić dzięki remarketingowi dostępnemu w Google Ads. Wchodzisz w to?
Remarketing to tak naprawdę jedna z metod kierowania reklamy emitowanej w Google Ads. Więcej o sieci reklamowej Google Ads przeczytasz tutaj, natomiast jeżeli zainteresował Cię sam remarketing i chcesz poznać jego niezwykłe możliwości, pozostań na tej stronie.
Ze wstępu wiesz, że remarketing pozwoli Ci dotrzeć z reklamą do tych użytkowników, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową – to prawda, ale to tylko jedna z wielu możliwości.
Wyobraź sobie, że odtąd możesz wyświetlać spersonalizowane reklamy dla każdego typu produktu w swoim sklepie internetowym lub dla każdego rodzaju usługi na swojej stronie firmowej.
Możemy sprawić, że Twoja reklama zapamięta osoby, które odwiedziły daną stronę z Twoją ofertą, a każdej z tych osób wyświetlona zostanie spersonalizowana komunikacja dotycząca tej części oferty, którą te osoby były zainteresowane. Czy to Cię przekonuje? Nieźle co? Jednak to nie jest jeszcze wszystko...
Dzięki remarketingowi możesz docierać do potencjalnych Klientów, w momencie gdy właśnie korzystają z Internetu. To najmniej inwazyjna szeroko dostępna forma reklamy, której działanie jest niezwykle skuteczne zarówno globalnie jak i lokalnie.
Tajemnica tkwi w inteligentnym kojarzeniu kontekstowym reklamy z przeglądanymi treściami przez potencjalnych Klientów. Remarketing pozwala podnieść sprzedaż nawet o 70% w branży e-commerce.
Działa to tak, że jeżeli ktoś wcześniej odwiedził Twoją stronę, a teraz przegląda treści na jednym z portali internetowych, który jest powiązany tematycznie z Twoją reklamą, to natychmiast na tej stronie zobaczy także reklamę Twojej firmy.
Jeżeli znasz temat, którym jest zainteresowany Twój Klient, dlaczego miałbyś nie wykorzystać tak sprzyjających okoliczności. Czy to nie jest genialne? Dokładnie tak!
Reklamaremarketingowa
Wykorzystaj wiedzę o odwiedzinach swoich potencjalnych Klientów, przypominaj im o niedokończonych transakcjach w swoim sklepie internetowym i wyeliminuj porzucenia koszyka produktów raz na zawsze!
Remarketing standardowy uzupełniony o zaawansowane funkcje stwarza genialne możliwości w Twoim biznesie.
Zwiększ szanse na domknięcie sprzedaży
Wyświetlaj odpowiednie reklamy odpowiednim Klientom w zależności od zainteresowania Twoją ofertą i zwiększ szanse na realne zyski dla Twojej firmy oraz dodatkowy ruch sieciowy.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć
zanim zdecydujesz się na remarketing?Poza podążaniem za odbiorcami, inteligentnym kojarzeniem reklam i możliwością zachęcenia do dokończenia rozpoczętych transakcji na Twojej witrynie, remarketing dostarcza dodatkowy ruch na witrynie.
Nie płacisz absolutnie nic za wyświetlenia
W remarketingu podobnie jak w kampaniach reklamowych wynikach wyszukiwania, o których możesz poczytać tutaj, nie płacisz za wyświetlenia a wyłącznie za kliknięcia w swoje reklamy. To przewaga, z którą nie sposób dyskutować, w końcu pod kątem ekonomicznym to najuczciwsza forma konsumowania budżetu reklamowego.
Budujesz świadomość marki za darmo
Remarketing ma jeszcze jedną zaletę: wartość dodaną, jaką jest utrwalenie świadomości marki wśród potencjalnych Klientów. Zauważ, że nawet jeżeli Twój potencjalny klient nie kliknie reklamy, to mimo wszystko kampania będzie dla Ciebie pracować, utrwalając w jego świadomości Twoją markę, a Ty nie płacisz za to absolutnie nic.
Czy właśnie naszła Cię refleksja o niewykorzystanym potencjale Twojej firmy? Niepotrzebnie! Czasem trzeba zaczekać na ten odpowiedni moment. Może to właśnie dziś? Skontaktuj się z naszą firmą telefonicznie: +48 791 676 575 lub e-mailowo: ads@adnetpolska.pl i przekonaj się, ile możliwości drzemie w Twoim biznesie.
Posiadając wiedzę o sposobie interakcji użytkowników z Twoją firmą
możesz ponowić kontakt i zwiększyć skuteczność działania.
W jaki sposób poprowadzimy Twoją kampanię remarketingową?
Zacznij korzystać z zaawansowanych funkcji remarketingowych, które stwarzają genialne możliwości. Masz do dyspozycji proste reklamy kierowane do byłych odwiedzających oraz inteligentne reklamy oparte o precyzyjne listy remarketingowe zapamiętujące strony porzucone na Twoim serwisie internetowym.
Kampanię remarketingową możesz poprowadzić samodzielnie, zakładając konto w Google Ads, albo możesz tak jak inni nasi Klienci zlecić prowadzenie kampanii remarketingowej naszej firmie i od razu uzyskiwać realne korzyści z prowadzonych działań.
Zlecając prowadzenie kampanii remarketingowej naszej firmie postawisz na profesjonalną obsługę w zakresie projektowania kampanii, monitoringu oraz optymalizację swoich kosztów.
OtagowanieTwojego serwisu internetowego
Zaczniemy od otagowania Twojej witryny internetowej lub sklepu internetowego.
To absolutna podstawa, która pozwoli nam stworzyć listy remarketingowe, na które będą zapisywani wszyscy odwiedzający, którzy wcześniej w ustawieniach Cookies zgodnie z ustawą Parlamentu Europejskiego o RODO wyrazili na to zgodę.
Dzięki tagowaniu:
- osoby, które weszły w interakcję z Twoją firmą zapiszemy na listach remarketingowych,
- wyemitujemy im reklamy adekwatne na serwisach partnerskich Google Ad Sense,
- reklamy skojarzymy z odpowiednimi miejscami emisji w sieci.
Segmentacjaużytkowników serwisu
Kolejnym krokiem będzie segmentacja użytkowników Twojego serwisu ze względu na ich zachowania.
Wybierzemy kluczowe miejsca Twojej witryny, w których remarketing powinien być zastosowany i utworzymy odpowiednie listy remarketingowe użytkowników.
Dzięki temu użytkownicy, którzy wykonali określone akcje na Twojej stronie zostaną odpowiednio posegmentowani i w przyszłości otrzymają adekwatną komunikację marketingową.
Co dzięki temu uzyskamy?
- dotarcie do potencjalnych Klientów,
- odwołanie się do konkretnych potrzeb,
- wyższy poziom konwersji.
Określeniestawek za kliknięcie
Zależy nam na tym, aby reklama, w którą zdecydowałeś się zainwestować, dawała możliwie najlepsze efekty i była maksymalnie opłacalna.
Dołożymy więc wszelkich starań, aby reklamy były atrakcyjne wizualnie, zachęcały do kliknięcia oraz przekazywały maksimum korzyści potencjalnym Klientom.
Ponadto ustalimy optymalne stawki dla poszczególnych reklam z uwzględnieniem wcześniej określonych segmentów.
Jak wiec widzisz, absolutnie nic nie pozostawimy przypadkowi, ponieważ wierzymy, że sukces w biznesie nie jest dziełem przypadku a odpowiedniego planowania.
Stały monitoringprowadzonej kampanii
Reklama Google Ads daje komfort wprowadzania błyskawicznych zmian, które zachodzą w czasie rzeczywistym.
Dzięki temu w każdym momencie możemy zareagować na zmiany na rynku, działania konkurencji oraz okazje stwarzane przez mikrootoczenie Twojego przedsiębiorstwa.
Będziemy korzystać z tej możliwości bardzo często. Przez cały okres trwania kampanii będziemy stale monitorować efekty i wprowadzać określone usprawnienia w emitowanych reklamach, aby Twoja firma mogła zarabiać.
Masz wszystko, żeby zacząć
Jedyne czego potrzebujesz to bezpieczna, przemyślana i skuteczna kampania internetowa, która trafi do Twoich Klientów.
niezleżnie do tego, czy Twój biznes polega na sprzedaży produktów, czy usług
niezależnie od tego, czy działasz na rynku lokalnym lub docierasz z ofertą do Klientów z całej Polski
niezależnie od tego, czy Twoimi Klientami są konsumenci, inne przedsiębiorstwa czy instytucje publiczne
Jeżeli rozważasz inwestycję w reklamę w wyszukiwarce Google i szukasz firmy, która pomoże Ci profesjonalnie prowadzić działania reklamowe - zachęcamy do skontaktowania się z nami telefocznie: +48 791 676 575 lub poprzez e-mail: ads@adnetpolska.pl.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?