Prowadzenie profilu / fanpage na Facebooku. Reklama Facebook Ads

  • Dlaczego warto prowadzić profil firmowy na portalu Facebook? 
  • Jakie możliwości daje reklama Facebook Ads?
  • Co zyskasz dzięki profesjonalnej obsłudze fanpage na Facebooku? 

Dzięki obecności Twojej marki na serwisie Facebook i reklamie Facebook Ads będziesz bliżej swoich klientów! 

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na prowadzenie fanpage
POWRÓT

Miliardy ludzi na całym świeciekorzystają z portalu Facebook

Precyzyjne dotarcie nigdy nie było bardziej realne

Portal społecznościowy Facebook, który powstał w 2004 roku to obecnie jeden z najpopularniejszych serwisów social media na całym świecie. W naszym kraju z Facebook’a korzysta ponad 16 milionów ludzi.

To ogromny rynek możliwości komunikacyjnych. Rynek potencjalnych odbiorców z określonymi potrzebami, cechami osobowościowymi oraz behawioralnymi. Każdy z użytkowników ma swoich znajomych, rodzinę i przyjaciół, którzy stanowią doskonałą grupę odbiorców dla określonych dóbr i usług.

To oznacza ogromne możliwości rozwoju i szanse dotarcia do nowego rynku Klientów dla każdego właściciela firmy – także dla Ciebie! Zainteresowany? :)

72% użytkowników w Polsce codziennie loguje się do serwisu Facebook

Obecnie aż 72% użytkowników internetu w Polsce codziennie loguje się do serwisu Facebook. To jednoznacznie wskazuje na ogromną popularność tego portalu w naszym kraju.

Ale nie tylko popularność przemawia za wykorzystaniem serwisu Facebook w działaniach marketingowych. Popularność to tylko jedna z przesłanek, dla których należy poważnie zastanowić się nad założeniem profilu firmowego i jego prowadzeniem.

Przewaga marketingowa i potęga serwisu Facebook zawiera się w niedostępnej nigdzie indziej precyzji w doborze grup docelowych, do których kierowana jest komunikacja.

Dla uzyskania większych korzyści firmy warto rozważyć wcielenie tego serwisu do planu marketingowego jako jednego ze stałych kanałów komunikacji z Klientami.

Na Facebook nawet podstawowe typy targetowania komunikacji dają ogromne możliwości reklamy Twojej firmy

Żaden inny portal społecznościowy nie daje takich możliwości targetowania z dokładnością nie tylko do wieku, płci czy lokalizacji geograficznej, ale również zainteresowań opartych na rzeczywistych preferencjach użytkowników.

Facebook udostępnia kierowanie do osób zainteresowanych daną branżą, możemy pójść dalej w zainteresowanie daną marką lub oprzeć się na autentycznych zdarzeniach z życia docierając wyłącznie do osób, które właśnie się zaręczyły, zawarły związek małżeński czy planują wyjazd na urlop.

Możemy skierować komunikację nawet do osób, które obserwują Twoją konkurencję, co jest niezwykle skuteczne na rynkach nasyconych, w których próg wejścia wydaje się być bardzo wysoki. Facebook zwiększa szansę na sukces każdej firmy.

Mówimy tu o wręcz chirurgicznej precyzji, dzięki której możemy skierować Twoja reklamę do rzeczywiście potencjalnych Klientów.

Facebookbądź bliżej swoich Klientów

Portal Facebook zrewolucjonizował myślenie o zawieraniu relacji w Internecie i ułatwił budowanie sieci kontaktów zarówno tych prywatnych jak i biznesowych. Wykorzystaj jego możliwości w swoim biznesie, docieraj precyzyjniej do swoich Klientów i odpowiadaj na ich potrzeby szybciej niż kiedykolwiek wcześniej.

Natychmiastowawidoczność reklamy

Natychmiastowyrezultat kampanii

Natychmiastowareakcja na zmiany rynku

Każdego dnia w całym kraju tysiące użytkowników w różnym przedziale wiekowym loguje się do portalu Facebook.
Obecność Twojej firmy na tym portalu może znacząco zwiększyć szanse na pozyskanie nowych Klientów

Jeżeli masz konkretne wymagania co do reklamowania swojej marki w social-media, napisz - jeszcze dziś możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Istnieje wiele możliwości wykorzystania mediów społecznościowych i nie mamy na tym polu żadnych ograniczeń. Wszystko zależy od Twojego produktu lub usługi, budżetu oraz odpowiedniej strategii działania.

Fanpage - założenie profilu

Założenie profilu firmowego na portalu Facebook

Aby wykorzystać możliwości Facebook’a i skutecznie prowadzić na nim marketing potrzebny jest Fanpage. Bardzo ważne, aby nie był to profil prywatny, ponieważ posiada on inne funkcjonalności i ograniczenia, które utrudniają działalność komercyjną.

Ustalimy optymalną nazwę profilu, która będzie odpowiednia dla grupy docelowej oraz spójna z Twoją marką, Zadbamy także o skróconą nazwę fanpage’a w adresie linku, która będzie jednoznacznie kojarzona z Twoją marką przez co zwiększy szanse na dotarcie również z poziomu wyników wyszukiwania

Stworzymy unikatową i odpowiadającą Twojej grupie docelowej treść reklamową dotyczącą Twojej firmy w zakładce poświęconej informacjom o marce

Opracujemy atrakcyjną wizualnie kreację graficzną, która będzie spójna z identyfikacją wizualną Twojej firmy – zarówno avatar jak i zdjęcie w tle powinny trafiać do Twojego segmentu

Ustalimy optymalną nazwę profilu, która będzie odpowiednia dla grupy docelowej oraz spójna z Twoją marką, Zadbamy także o skróconą nazwę fanpage’a w adresie linku, która będzie jednoznacznie kojarzona z Twoją marką przez co zwiększy szanse na dotarcie również z poziomu wyników wyszukiwania

Stworzymy unikatową i odpowiadającą Twojej grupie docelowej treść reklamową dotyczącą Twojej firmy w zakładce poświęconej informacjom o marce

Opracujemy atrakcyjną wizualnie kreację graficzną, która będzie spójna z identyfikacją wizualną Twojej firmy – zarówno avatar jak i zdjęcie w tle powinny trafiać do Twojego segmentu

Aby założyć i optymalnie skonfigurować fanpage Twojej firmy
potrzebne będzie zebranie podstawowych informacji na temat Twojej marki.

Oto co zrobimy na początku w celu przygotowania Twojego Fanpage’a:

na początku niezbędne będzie zapoznanie się z ofertą Twojej firmy

następnym krokiem będzie przeanalizowanie Twojej konkurencji

a na koniec zweryfikowanie rynku na którym działasz

Jednak działania reklamowe na Facebook’u można uruchomić także bez posiadania profilu firmowego, kierując użytkowników na zewnątrz poza serwis np. na stronę internetową. Jeżeli zależy Ci na takiej aktywności - możemy pominąć zakładanie profilu firmowego.

Fanpage - założenie profilu

Prowadzenie profilu firmowego na portalu społecznościowym Facebook

Gotowy fanpage staje się Twoim narzędziem marketingowym o ogromnych możliwościach reklamowych. Jednak by rzeczywiście przekuć ten niesamowity potencjał w realne zyski, potrzebna jest przemyślana strategia prowadzenia profilu, aby uzbroić go w odpowiednią treść i fanów.

Więcej o strategii w social media i o samym zjawisku mediów społecznościowych możesz przeczytać na stronie głównej działu Social Media - zapraszamy do lektury.

To o czym warto pamiętać w tym miejscu, to fakt, że gruntownie przemyślana strategia pozwoli nam przygotować odpowiedni „content”, który będzie pracował na korzyść Twojej firmy wraz z innymi działaniami marketingowymi - pozycjonowaniem strony w wyszukiwarce Google, reklamą w Google Ads oraz marketingiem szeptanym.

Oto co zyskasz dzięki profesjonalnej obsłudze social-media

1
Po pierwszeKlienci

Twój profil będzie zatrzymywać potencjalnych Klientów na stronie i budować pozytywny wizerunek Twojej marki.

2
Po drugiezaangażowanie

Twój profil firmowy będzie emitował posty dopasowane do odbiorców i tylko we właściwym czasie (wtedy kiedy będą najbardziej aktywni).

3
Po trzeciezainteresowanie

Content na Twoim profilu będzie publikowany w odpowiedniej formie dedykowanej dla danego segmentu Twojego rynku.

4
Po czwartepotrzeby

Twój profil będzie publikował posty z najlepszą możliwą częstotliwością emisji uwarunkowaną potrzebami fanów marki.

Tak prowadzone działania będą procentowały i zaowocują „polubieniami” profilu, które są jednym z pierwszych celów kampanii świeżo upieczonego fanpage’a.

Użytkownicy, którzy staną się fanami profilu Twojej marki, będą jednym ze składników sukcesu prowadzonej kampanii marketingu na Facebook’u.

Jeśli powierzysz nam prowadzenie profilu swojej firmy, możesz być pewny, że wszystkie działania na twoim koncie będziemy realizować zgodnie z przyjętą strategią i opracowanym harmonogramem działań, który w przypadku szerszej kampanii będzie wpisywać się w media plan i inne składniki planu marketingowego.

Reklama na Facebook

Reklama na portalu Facebook, czyli Facebook Ads

Dziś prowadzenie profilu na portalu Facebook bez inwestycji w reklamę nie przyniesie większego rezultatu. Wszystko przez niskie zasięgi organiczne, które wynoszą około 5% wszystkich fanów danego fanpage’a.

Oznacza to, że jeżeli fanpage Twojej marki będzie lubiany przez 100 użytkowników, publikacja posta na Twoim profilu dotrze do zaledwie 5 fanów Twojej marki.

Rozwiązaniem tego ograniczenia jest system reklamowy Facebook Ads, który umożliwia odpłatne dotarcie nie tylko do swoich fanów, ale także do nowych użytkowników, którzy wcześniej nie słyszeli o Twojej firmie.

Jeśli informacja o konieczności inwestowania w reklamę Cię zmartwiła, powinieneś wiedzieć, że kampanie reklamowe Facebook Ads mogą funkcjonować z bardzo niskimi budżetami, co do złudzenia przypomina reklamę w wyszukiwarce Google Ads.

Reklama na Facebook

Facebook Ads na każdą kieszeń

System Facebook Ads umożliwia start reklamy nawet od 50 zł i nie nakłada żadnego górnego limitu budżetowego. Taka otwartość na każdego reklamodawcę sprawiła, że Facebook z portalu społecznościowego zamienił się w skuteczne narzędzie marketingowe, dostępne dla każdego przedsiębiorstwa – zarówno tego rozmiaru mikro jak i dla największych graczy na rynku.

Jakie inne korzyści niesie za sobą wykorzystanie systemu reklamowego Facebook? Oprócz niewątpliwych zalet wymienionych wcześniej, związanych z precyzyjnym targetowaniem komunikacji reklamowej system Facebook Ads posiada zalety nie do przecenienia, do których należą m.in.:

  • różne modele rozliczeniowe
  • różne formaty reklam
  • kierowanie indywidualne i remarketing

Co te zalety oznaczają dla Ciebie?

Zdecyduj o modelu rozliczenia

Tak samo jak w przypadku reklamy w wyszukiwarce Google, o której możesz przeczytać na naszej stronie pod tym linkiem, system reklamowy Facebook Ads umożliwia rozliczenie inwestycji w reklamę na kilka sposobów:

CPC (cost per click)

gdzie płatność następuje za każde kliknięcie w reklamę

CPM (cost per mounth)

płatność za każde 1000 emisji reklamy, niezależnie od kliknięć w reklamę

CPL (cost per lead)

polega na rozliczeniu za pozyskanie „leada” – np. adresu e-mail, na który będziemy mogli kierować dalszą komunikację

CPA (cost per action)

płatność następuje po wykonaniu określonej akcji – np. zakupie produktu lub zapisaniu na szkolenie

Performance

w którym następuje rozliczenie prowizyjne

Wybierz odpowiednią formę reklamy

Umiejętnie zaplanowane działania reklamowe w przypadku FacebokAds są niezwykle istotne. Dobór form reklam jest jednym z etapów mających kluczowe znaczenie dla sukcesu kampanii. Przemyślenie tego elementu może doprowadzić do wyraźnego obniżenia kosztów kampanii i tym samym wzrostu konwersji, która pozwoli na oszczędność nawet kilkuset procent kosztów całościowych.

Kieruj precyzyjniej swój przekaz reklamowy

Poza wcześniej wspomnianym szalenie precyzyjnym kierowaniem komunikacji do wybranych segmentów, które oparte jest na danych demograficznych, geograficznych oraz behawioralnych możemy wykorzystać „re-marketing” oraz „custom audience”.

Remarketing

Umożliwia wyświetlanie reklam tylko tym użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją stronę internetową. Zaletą tego rozwiązania jest zachęcenie potencjalnych Klientów już wstępnie zainteresowanych do tego, by jednak skłonili się ku skorzystaniu z Twojej oferty.

"Custom Audience"

Daje możliwość samodzielnego tworzenia grupy docelowej poprzez własną wcześniej zebraną bazę adresów e-mail. W ten sposób system Facebook Ads odszuka właścicieli adresów w swojej bazie i będzie prowadził emisję zawężoną tylko do tej grupy odbiorców, którą wskażemy.

Jeżeli jesteś zainteresowany obecnością marki na portalu Facebook i szukasz firmy, która pomoże Ci profesjonalnie prowadzić działania reklamowe - zachęcamy do skontaktowania się drogą elektroniczną: socials@adnetpolska.pl lub przez telefon pod numer: +48 791 676 575

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się