Prowadzenie profilu na Instagramie. Reklama Instagram Ads 

  • Szukasz sposobu na wyrażenie swojej marki poprzez komunikację wizualną?
  • Oferujesz designerskie, atrakcyjne wizualnie produkty?
  • Pragniesz dotrzeć do setek tysięcy użytkowników bez żadnych ograniczeń?

Jeżeli tak to wiedz, że Instagram to serwis idealny dla Twojej marki. Zapewniamy kompleksowe prowadzenie profilu / konta na Instagramie. Wyróżnij się poprzez obraz.

Pozycjonowanie tworzy możliwości
Zapytaj o ofertę na instagram
POWRÓT

Z aplikacji instagram korzystaponad 1 miliard użytkowników miesięcznie

Komunikuj się za pomocą obrazów

Instagram to dynamicznie rosnący serwis społecznościowy, który odpowiednio wykorzystany przynosi wiele korzyści każdej obecnej na nim marce. To serwis, który idealnie nadaje się do tworzenia jasnych i czytelnych komunikatów marketingowych.

Firmy, które decydują się wykorzystać Instagram, wygrywają szersze dotarcie oraz utrwalenie świadomości swoich marek w Internecie. Jeśli Twoja marka jest designerska, jeśli produkty lub usługi, które oferujesz, prezentują się świetnie (w każdym otoczeniu) to Instagram jest dla Ciebie stworzony i powinieneś to wykorzystać.

Instagram otworzył zupełnie inny wymiar mediów społecznościowych, w których komunikacja prowadzona jest w najwygodniejszy dla każdego z nas sposób… czyli za pomocą obrazów.

Dlaczego to jest takie wygodne? Ponieważ ludzie z natury myślą obrazami. Informacje zapisane w obrazach są dla nas najłatwiejsze do przyswojenia, zapamiętania i zrozumienia. Instagram wykorzystuję tę prawidłowość i oferuje komunikacje za pomocą zdjęć oraz filmów.

Komunikację, która może przynosić ogromne zyski jeżeli tylko zostanie odpowiednio poprowadzona i co najważniejsze zaprezentowana.

Prezentacja to „słowo klucz” na Instagramie. Atrakcyjność profilu, na którą składają się wszystkie publikowane na nim zdjęcia i filmy w znaczącym stopniu wpływa na rozpoznawalność i popularność marki.

Z tego samego powodu większość marek obecnych na serwisie to marki designerskie i modowe.

To medium wręcz stworzone dla marek odzieżowych, kosmetycznych, samochodowych i wszystkich innych związanych z szeroko pojętą rozrywką i popkulturą.

Drugim bardzo ważnym elementem prowadzenia konta na Instagramie oprócz samego contentu są #hashtagi, które porządkują treści podobnie jak na serwisie Twitter i w innych kanałach social media.

Wykorzystywanie odpowiednich #hashtagów jest na tyle istotne, że bez nich propagacja treści dostępnej na danym profilu odniosłaby mizerny skutek.

Jeżeli Twój biznes opiera się na sprzedaży designerskich produktów lub usług, powinieneś rozważyć zaistnienie na serwisie Instagram i wykorzystanie ogromnych możliwości tego kanału komunikacji.

Instagramopowiadaj historie obrazami

Komunikacja na Instagram działa dzięki przykuwającym wzrok pięknym obrazom wspieranym przez tekst. Kiedy połączymy to z nieograniczoną dostępnością profilu, (dotarciem także do niezalogowanych użytkowników) uzyskujemy narzędzie idealne dla marek designerskich, w których liczy się przekaz wizualny.

Komunikacjaprzez obraz

Dotarciedo niezalogowanych

Obecnośćpotencjalnych odbiorców

Codziennie tysiące użytkowników, ceniących sobie atrakcyjny wygląd korzysta z serwisu Instagram.
Obecność Twojej firmy w tym mediom pomoże Ci podnieść sprzedaż oferowanych produktów.

Jeżeli masz konkretne wymagania co do reklamowania swojej marki w social-media, napisz - jeszcze dziś możesz uzyskać błyskawiczną wycenę.

Istnieje wiele możliwości wykorzystania mediów społecznościowych i nie mamy na tym polu żadnych ograniczeń. Wszystko zależy od Twojego produktu lub usługi, budżetu oraz odpowiedniej strategii działania.

Instagram - założenie konta

Założenie konta na Instagram

Materiały publikowane na Instagramie mają szerokie dotarcie nie tylko z powodu hashtagów oraz komunikacji opartej na obrazach, ale również dlatego, że dostęp do nich może być dostępny dla każdego. Tylko od Ciebie zależy czy Twoja atrakcyjna komunikacja pójdzie w świat bez żadnych ograniczeń.

Uzupełnimy dane profilowe m.in. unikatową treść opisującą w zwarty i konkretny sposób Twoją działalność oraz korzyści wynikające ze współpracy z Twoją firmą, aby zachęcić do śledzenia profilu oraz zaglądania na konto

Zadbamy o to, aby materiały publikowane na profilu tworzyły jasny spójny przekaz – zarówno avatar jak i grafiki w postach.

Ustalimy optymalną nazwę konta, która będzie jednoznacznie kojarzona z Twoją marką co ułatwi późniejsze odnalezienie firmy przez potencjalnych Klientów w bazie profili w aplikacji Instagram

Ustalimy optymalną nazwę profilu, która będzie odpowiednia dla grupy docelowej oraz spójna z Twoją marką, Zadbamy także o skróconą nazwę fanpage’a w adresie linku, która będzie jednoznacznie kojarzona z Twoją marką przez co zwiększy szanse na dotarcie również z poziomu wyników wyszukiwania

Stworzymy unikatową i odpowiadającą Twojej grupie docelowej treść reklamową dotyczącą Twojej firmy w zakładce poświęconej informacjom o marce

Opracujemy atrakcyjną wizualnie kreację graficzną, która będzie spójna z identyfikacją wizualną Twojej firmy – zarówno avatar jak i zdjęcie w tle powinny trafiać do Twojego segmentu

Niezależnie od tego, czy prowadzenie Instagram ma być jedyną aktywnością marketingową Twojej marki, czy ma stać się składnikiem większego planu – zanim powstanie profil musimy się przygotować.

Oto co zrobimy na początku w celu przygotowania Twojego konta na Instagram:

na początku niezbędne będzie zapoznanie się z ofertą Twojej firmy

następnym krokiem będzie przeanalizowanie Twojej konkurencji

a na koniec zweryfikowanie rynku, na którym działasz

Jak zauważyłeś - założenie i aktywacja konta tak samo, jak funkcjonowanie całego serwisu jest bardzo prostym zadaniem. Kluczowe jest umiejętne uzupełnienie profilu, tak by zachęcał innych do sprawdzenia jego zawartości i wspierał założenia strategiczne.

Instagram - prowadzenie profilu

Prowadzenie profilu firmowego na Instagram

Jak już wiemy, Instagram to przede wszystkim zdjęcia i filmy dlatego, jeżeli chcemy prowadzić profil na tym serwisie, powinniśmy zadbać o zasoby, z których można będzie czerpać materiały do publikacji.

Nie jest żadną tajemnicą, że profesjonalnie zaaranżowane zdjęcia studyjne są najlepiej odbierane. Użytkownicy tej platformy uwielbiają materiały najwyższej jakości, w pełnym świetle i takie, które opowiadają historię. Profesjonalna sesja produktowa może sprawić, że użytkownicy pokochają profil Twojej firmy i będą go śledzić.

Ale nie tylko wysokobudżetowe produkcje odniosą sukces na Instagramie. Siłą tego serwisu są filtry, które potrafią każde umiejętnie wykonane zdjęcie zamienić w niepowtarzalne arcydzieło – liczy się pomysł i zmysł artystyczny.

Z doświadczenia wiemy, że użytkownicy tej platformy uwielbiają, widzieć co się dzieje w danej branży „od kuchni” i wykorzystamy tę wiedzę na Twoją korzyść.

Oto co zyskasz dzięki profesjonalnej obsłudze social-media na Instagram

1
Po pierwszeJakość

Zadbamy o najwyższą jakość i estetykę publikowanych materiałów.

2
Po drugiezainteresowanie

Wzbudzimy zainteresowanie followersów poprzez pomysłowe i kreatywne posty.

3
Po trzeciekomunikacja

Zastosujemy #hashtagi, aby wypracować odpowiednią propagację treści i dotarcie.

4
Po czwartezaangażowanie

Uruchomimy komunikację marketingową zachęcającą do sprzedaży Twoich produktów.

Kolejną rzeczą, o której należy wspomnieć to wzbudzenie zainteresowania oraz estetyka. Aby przyciągnąć i utrzymać uwagę użytkowników trzeba tak zaplanować publikację, aby profil był dla nich ciekawy, potwierdzał jakość oferty oraz wpisywał się w ogólną komunikację marketingową marki.

Twoja oferta nie musi być sexy, aby zaistnieć na Instagramie, ale powinna być przedstawiona w taki sposób, aby zainteresować potencjalnych Klientów.

Prowadząc profil Twojej marki na Instagramie, zadbamy nie tylko o jakość i zainteresowanie użytkowników, ale także wykorzystamy go do komunikacji krzyżowej, która będzie przenosić już pozyskanych odbiorców do innych mediów społecznościowych (na Facebook lub Twitter) oraz z tych mediów przyciągać na Twój profil Instagram.

Reklama na Instagram

Reklama w aplikacji Instagram - kupujemy oczami

Instagram należy do tych mediów społecznościowych, których umiejętne wykorzystanie wystarczy, by dotrzeć do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców.

Dzięki atrakcyjnym materiałom, przemyślanej komunikacji i wsparciu innych kanałów można tu ugrać naprawdę wiele. Ale to nie wszystko, bo dzięki połączeniu tego serwisu z Facebookiem istnieje możliwość prowadzenia kampanii reklamowych.

Kampanie reklamowe na Instagramie są rozwiązane tak samo prosto jak sam serwis. Występuje tu możliwość promowania pojedynczego zdjęcia, filmu wideo lub karuzeli składającej się z zestawu kilku zdjęć, które można przewijać podobnie, jak ma to miejsce na Facebook.

Aby prowadzić kampanię reklamową na Instagram, można skorzystać z aplikacji lub z Managera Reklam udostępnionego przez Facebook Ads.

Zdecyduj o modelu rozliczenia

Reklama na Instagram może zostać stworzona bezpośrednio przez aplikację na urządzeniu mobilnym lub (dzięki integracji z portalem Facebook) poprzez Menedżer Reklam dostępny na koncie reklamowym Facebook. Korzystanie z Menedżera Reklam daje większą elastyczność w planowaniu oraz większą swobodę wyboru modelu rozliczenia kampanii na Instagram tak jak w przypadku reklamy Facebook.

CPC (cost per click)

gdzie płatność następuje za każde kliknięcie w reklamę

CPM (cost per mounth)

płatność za każde 1000 emisji reklamy, niezależnie od kliknięć w reklamę

CPL (cost per lead)

polega na rozliczeniu za pozyskanie „leada” – np. adresu e-mail, na który będziemy mogli kierować dalszą komunikację

CPA (cost per action)

płatność następuje po wykonaniu określonej akcji – np. zakupie produktu lub zapisaniu na szkolenie

Performance

w którym następuje rozliczenie prowizyjne

Wybierz odpowiednią formę reklamy

Zalety wykorzystania Facebookowego Menedżera Reklam do prowadzenia kampanii na Instagramie dotyczą także doboru formatu reklamy. Dzięki Managerowi Reklam możesz wybrać format reklamy oraz zdecydować, o tym czy reklama ma być prowadzona wyłącznie na Instagramie, czy w połączeniu z działaniami na serwisie Facebook.

Kieruj swój przekaz reklamowy do określonych odbiorców

Instagram podobnie jak Facebook pozwala kierować reklamę docierając do użytkowników najbardziej dopasowanych do naszych kryteriów. Reklama może docierać zarówno do użytkowników Instagram, jak i do tych z serwisu Facebook.

Automatycznie

reklama kierowana systemowo na podstawie Twojego profilu Instagram

Podobni

reklama do nowych użytkowników, podobnych do Twoich odbiorców

Zainteresowania

reklama skierowana do użytkowników, którzy mają określone zainteresowania

Demografia

reklama do użytkowników o określonych cechach demograficznych

Niestandardowo

reklama do użytkowników o określonych adresach e-mail lub numerach telefonów

Lokalizacja

reklama do użytkowników z okreslonej lokalizacji (kraju, województwa, miasta).

Jeżeli jesteś zainteresowany widocznością na Instagram i szukasz firmy, która pomoże Ci profesjonalnie prowadzić działania reklamowe - zachęcamy do skontaktowania się drogą elektroniczną: socials@adnetpolska.pl lub przez telefon pod numer: +48 791 676 575

Kontakt

Zacznij zarabiać

Wypełnij formularz by otrzymać dopasowaną ofertę

Jaka usługa Cię interesuje

Wybierz przynajmniej jedną z usług

Pozycjonowanie stron www

Reklama w wyszukiwarce

Social media dla firm

Projektowanie stron www

Podaj dane kontaktowe

Wprowadź swoje dane do kontaktu abyśmy mogli się odezwać z ofertą
Nie zwlekaj dłużej
Uzyskaj bezpłatną wycenę

Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:

  • Twoją branżę,
  • ofertę jaką obecnie dysponujesz,
  • otoczenie konkurencyjne,
  • rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.

Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.

Masz dodatkowe pytania?

Zadzwoń: +48 791 676 575
Polityka Cookies

Wykorzystujemy pliki cookies w celu prawidłowego działania strony. Szczegóły w polityce prywatności. Czy zgadzasz się na użycie Cookies?

Tak zgadzam się