Serwis korporacyjnyto wielokierunkowa komunikacja
Jeżeli potrzebujesz serwisu internetowego, którego celem będzie prowadzenie komunikacji wielokierunkowej skierowanej zarówno do Twoich Klientów, jak i również do partnerów biznesowych oraz pracowników - to serwis korporacyjny będzie doskonałym narzędziem, które spełni te wymagania.
Optymalnie przemyślany serwis korporacyjny, przyspieszy prace Twojego przedsiębiorstwa, uprości komunikacje i skupi wszystkich interesariuszy w jednym miejscu – zamykając ich bezpiecznie w Twoim systemie.
Serwis korporacyjny dzięki swojej przemyślanej strukturze i dedykowanym funkcjonalnościom otworzy zupełnie nowe możliwości prowadzenia biznesu.
Serwis korporacyjny to coś wiecej niż tradycyjna strona internetowa. To system usprawniający zarządzanie firmą dzięki narzędziom, które oszczędzą czas i pieniądze.
To, w jakiej skali serwis korporacyjny powinien zostać stworzony, zależy od mikro i marko otoczenia Twojej firmy, strategii marketingowej, planów przyszłościowych oraz budżetu i potrzeb, jakie ma zaspakajać w Twoim przedsiębiorstwie.
Nowoczesny System Intranet dający autoryzowany dostęp do określonych materiałów, wysyłka powiadomień dla Partnerów czy mechanizm rekrutacji pracowników to tylko niektóre zalety serwisu korporacyjnego.
Serwisktóry ułatwia prowadzenie biznesu z każdej strony relacji
Serwis korporacyjny nie tylko lepiej sprzeda Twoją ofertę, ale także pomoże Ci budować bazę Klientów, tworzyć wizerunek ekspercki firmy, uprości pozyskiwanie kadry i poprowadzi komunikację z Twoimi partnerami biznesowymi, jak i również dotychczasowymi i nowymi Klientami.
Wiemy, jak pogodzić ze sobą wszystkie zadania po stronie produkcyjnej z celami do zrealizowania przez serwis korporacyjny
na poziomie funkcjonalności i komunikacji. Wykorzystamy tę wiedzę na korzyść Twojej firmy, jeśli tylko zechcesz.
Wiecej niż strona internetowa
Serwisy korporacyjne generują nowe okoliczności po stronie produkcyjnej, które wymagają pogodzenia ze sobą różnych ról i celów zamkniętych w jednym systemie.
Serwisy korporacyjne stwarzają ogromne możliwości, które wykraczają daleko poza ramy określone w typowych stronach firmowych - to serwisy dla najbardziej wymagających.
Strona korporacyjna można zawierać cały szereg dodatkowych funkcjonalności i usprawnień
prowadzenie rekrutacji pracowników, zbieranie aplikacji na poszczególne stanowiska
zapisywanie adresów e-mail potencjalnych Klientów zainteresowanych otrzymywaniem biuletynów
tworzenie biuletynów zgodnie z identyfikacją wizualną marki przedsiębiorstwa oraz wysyłka do wybranych grup
publikowanie aktualności i informacji dotyczących firmy w tym relacji inwestorskich na łamach serwisu
publikowanie porad (blog firmowy), informacji i nowinek - wiodący głos w branży
wprowadzenie intranetu dla pracowników lub partnerów firmy (dostawcy, montażyści, inwestorzy)
publikowanie danych dla mediów (centrum prasowe) oraz materiałów reklamowych
wewnętrzne forum dedykowane wyłącznie dla określonej grupy użytkowników spełniających określone kryteria lub role
Ten ogrom możliwości sprawia, że produkcja serwisu korporacyjnego, wymaga większych nakładów pracy niż przy klasycznej stronie firmowej. Dotyczy to zarówno etapu analizy, przygotowania contentu, jak i decyzji co do tego, które mechanizmy warto wykorzystać w danym biznesie.
Jak będzie przebiegać proces powstawania serwisu korporacyjnego Twojej firmy
Jak zapewne zauważyłeś, podejdziemy bardzo dokładnie do realizacji Twojej strony. Wierzymy, że wysiłek włożony na etapie produkcji przyniesie owoce Twojej firmie w przyszłości - dzięki skutecznej, łatwej w nawigowaniu i dostępnej na każdym urządzeniu stronie wizytówkowej, która spełni oczekiwania Twoich potencjalnych Klientów i tym samym przyspieszy kontakt.
Metodologię naszych działań można zamknąć w 3 etapach
Etap IZebranie danych
Na tym etapie zbieramy wszystkie niezbędne dane: cel powstania serwisu, informacje o marce, dane o konkurencji. Nie oceniamy i nie podejmujemy żadnych decyzji, wyłącznie zbieramy informacje.
Etap IIPraca na danych
Etap, w którym przyglądamy się otrzymanym informacjom, oceniamy je, analizujemy i podejmujemy decyzje. Przeprowadzamy segmentację, analizę konkurencyjną i określamy kierunek działań.
Etap IIIPraca nad projektem
Kiedy wiemy, już w jakim kierunku zmierzamy i co chcemy uzyskać, przechodzimy do przygotowywania struktury, szkiców projektowych, projektów graficznych a na koniec kodowania serwisu.
Proces realizacji Twojej strony www będzie prowadzony w 3 etapach i zostanie podzielony na 7 kroków. Każdy z kroków jest szerzej opisany na głównej stronie działu strony www, który możesz zobaczyć pod tym linkiem.
Opisany tam został cały proces realizacji serwisów internetowych, począwszy od określenia celu powstania witryny, poprzez analizę, segmentację, planowanie i strategię, kończąc na interaktywnych makietach, projektowaniu graficznym zgodnym z najnowszymi standardami i kodowaniu.
Konsekwencją naszej pracy będzie skuteczna witryna internetowa, która odpowie na potrzeby Twoich potencjalnych Klientów, wzbudzi ich zainteresowanie i zachęci do nawiązania kontaktu z Twoją firmą. Tobie pozostaje skupić się na obsłudze Klientów i zadbać o regularne dostarczanie produktów lub usług.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?