Miliony ludzi na całym świeciekorzystaja z wyszukiwarki Google
Google Ads stwarza ogromne możliwości
Czy zastanawiałeś się nad tym, ile razy w ciągu tylko jednego dnia korzystasz z wyszukiwarki Google? Tak samo jak Ty, miliony ludzi nie tylko w Polsce, ale na całym świecie codziennie korzysta z wyszukiwarki internetowej Google w podróży, w pracy, podczas nauki czy dla samej rozrywki.
To dlatego reklama w wyszukiwarce daje tak ogromne możliwości dotarcia do osób o określonych preferencjach, osób, które aktywnie poszukują w danym momencie dokładnie tego co posiadasz w ofercie swojej firmy.
Dzięki widoczności reklamy Twojej firmy w wyszukiwarce Google pozwalasz swoim potencjalnym Klientom Cię odnaleźć – pomagasz nie tylko sobie, reklamując swoją firmę, ale zwiększasz pule możliwości wyboru, jakie ma osoba po drugiej stronie monitora.
Jeżeli zapoznawałeś się ze stroną poświęconą reklamie w Google dostępną tutaj, wiesz już, że Twój budżet będzie konsumowany z rozwagą i tylko wtedy gdy reklama będzie skuteczna.
System reklamowy Google Ads wydatkuje budżet reklamowy tylko w przypadku rzeczywistej interakcji, której następstwem będzie przejście osoby zainteresowanej Twoją reklamą na Twoją stronę internetową lub kontakt telefoniczny z Twoją firmą.
Bezdyskusyjnie system reklamowy Google to najuczciwszy model rozliczenia widoczności reklamy w Internecie! Ale jest coś jeszcze, o czym warto wspomnieć...
Jest jeszcze jeden niezwykły atut reklamy w Google – wyświetlenie Twojej reklamy w postaci linku wystąpi tylko w momencie poszukiwania przez Twoich potencjalnych Klientów produktu lub usługi, które są skojarzone z Twoją reklamą, a co za tym idzie z ofertą Twojej firmy.
Oznacza to, że Twoja reklama pojawia się jako odpowiedź na zapytanie wprowadzone przez użytkownika do wyszukiwarki Google i jest z nim ściśle skorelowana, by dać najlepszy możliwy i dopasowany wynik na zgłaszaną potrzebę Twojego potencjalnego Klienta.
Brzmi nieźle?
To takie proste, ktoś szuka tego co Ty chcesz sprzedać – a dzięki wyszukiwarce obie strony odniosą korzyści i zrealizują swoje cele.
Reklamaw wyszukiwarce Google
Google udostępnia narzędzia reklamowe, które odpowiednio wykorzystane wyrównują szanse na rynkach konkurencyjnych w większości branż m.in. dzięki niskiemu progowi inwestycji oraz możliwości uzyskania rezultatów w relatywnie krótkim czasie.
Każdego dnia w całym kraju uruchamiane są tysiące kampanii reklamowych w wynikach wyszukiwania oraz w sieci partnerskiej Google
- reklamodawcami są głównie małe i średnie przedsiębiorstwa takie jak Twoja firma.
Wykorzystanie reklamy w wyszukiwarce tylko w wybranych okresach roku pozwala maksymalizować efektywność kampanii - inwestuj sezonowo lub przez cały rok.
W jaki sposób poprowadzimy Twoją kampanię reklamową w wyszukiwarce?
Zacznij korzystać z możliwości, jakie daje reklama w wyszukiwarce. Bądź widoczny dokładnie wtedy, kiedy Twój potencjalny Klient poszukuje tego, co Ty oferujesz. Inwestuj sezonowo lub przez cały rok w zależności od potrzeb rynku i Twoich zasobów.
Możesz to zrobić samodzielnie, zakładając konto w Google Ads, albo... możesz tak jak inni zlecić prowadzenie kampanii w sieci wyszukiwania naszej firmie i od razu uzyskiwać realne korzyści z prowadzonych działań.
Zlecając prowadzenie kampanii w wyszukiwarce naszej firmie, postawisz na profesjonalną obsługę w zakresie projektowania kampanii, monitoringu oraz optymalizacji.
Analiza wstępnaTwojej firmy i branży w której działasz
Aby móc zaplanować skuteczną kampanię w sieci wyszukiwania, pierwszą rzeczą, bez której nie sposób ruszyć dalej, jest:
- poznanie Twojej firmy i oferowanych produktów,
- poznanie rynku, na którym działasz,
- analiza zebranych informacji.
Podczas analizy upewnimy się, czy w przypadku Twojej firmy inwestycja w widoczność w sieci wyszukiwania Google pod postacią linków sponsorowanych będzie najlepszą drogą dotarcia do Klientów.
To o czym warto wiedzieć, to fakt, że System Google Ads posiada także inne narzędzia, które mogą być w Twoim przypadku bardziej efektywne, tańsze w utrzymaniu i równie dobrze, a nawet lepiej trafiające do Twojej grupy docelowej.
Frazy kluczowedobór optymalnych słów kluczowych
Na bazie analizy Twojej branży oraz oferty Twojej firmy przygotujemy listę skutecznych słów kluczowych, które będą wykorzystane w dalszych działaniach.
Możesz jednak być spokojny o koszty - podchodzimy do tego bardzo ostrożnie. Dołożymy wszelkich starań, aby wybrane słowa kluczowe były dla Ciebie opłacalne cenowo, bo troska o Twój budżet jest w naszym interesie.
W znalezieniu niszowych fraz pomogą nam narzędzia Google takie jak „Planer Słów Kluczowych”.
Grupy reklamzaprojektowane dla Twojego biznesu
Na bazie naszego doświadczenia, dotychczas zebranych informacji oraz w oparciu o wypracowane słowa kluczowe utworzymy grupy reklam, które zostaną włączone do działań reklamowych.
Każda grupa reklam będzie indywidualnie zaprojektowana, spójna merytorycznie oraz bogata w rozszerzenia, wszystko zgodnie z filozofią firmy Google, dla której użyteczność danych jest niezwykle istotna.
Uruchomimy kampanię reklamową
w wyszukiwarce Google
Po przygotowaniu podstaw będziemy gotowi do oficjalnego uruchomienia kampanii linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google.
Reklama Twojej firmy będzie wyswietlana nad lub pod wynikami organicznymi na stronach wyszukiwania wyszukiwarki Google.
Pamiętaj, że reklama będzie wyświetlana tylko wtedy gdy Twoi potencjalni Klienci będą szukać produktów lub usług które są dostępne w Twojej ofercie.
Natychmiastowa aktywacja reklamy bez żadnego oczekiwania pozwali Ci aktywować kampanię i błyskawicznie reagować na zmiany rynku lub zasobów i zatowarowania Twojej firmy.
Jeżeli już teraz zuważasz szanse, jakie daje widoczność Twojej firmy w wyszukiwarce Google, zapraszamy do kontaktu telefonicznego: +48 791 676 575 lub poprzez e-mail: ads@adnetpolska.pl.
Optymalizacjakosztu każdego kliknięcia w reklamę
Podczas prowadzenia kampanii będziemy stale monitorować sytuację i reagować na działania Twojej konkurencji w taki sposób, by nie tylko być wyżej, ale również by koszt kliknięcia w Twoją reklamę był tańszy.
To wszystko jest w naszym interesie – im lepsze efekty uzyskasz, tym szybciej się rozwiniesz, a to przełoży się na nasze zyski.
Monitoringstałe trzymanie ręki na pulsie
Reklama w sieci wyszukiwania pozwala na wprowadzanie błyskawicznych zmian w czasie rzeczywistym i nieustanne reagowanie na zmiany na rynku, działania konkurencji oraz okazje stwarzane przez mikrootoczenie Twojego przedsiębiorstwa.
Będziemy korzystać z tej możliwości bardzo często.
Przez cały okres trwania kampanii będziemy stale monitorować efekty i wprowadzać określone usprawnienia w emitowanych reklamach, aby Twoja firma mogła zarabiać.
Reakcja na zmianybłyskawiczna reakcja na zmiany rynku
Oczywiste jest, że rynek w większości branż zmienia się bardzo dynamicznie i jest wrażliwy na okoliczności zewnętrzne, panującą modę, porę roku czy sezonowość.
W związku z tym, aby osiągać najlepsze efekty, będziemy stale śledzić trendy popularności określonych fraz kluczowych, reagować na zmiany, modyfikując listę fraz w ciągu roku.
Dzięki reklamie Google, sezonowość możemy przekuć na swoją korzyść, wykorzystując dodatkowe słowa kluczowe tylko w określonych momentach – w czasie największej popularności.
Zatem te produkty, które sprzedajesz latem, będziemy promować tylko w wakacje, a to, co idealnie sprzedaje się zimą, uruchomimy późną jesienią.
Reklama w wyszukiwarce Google dzięki swojej elastyczności, pozwali nam błyskawicznie zareagować na wszelkie okoliczności i zmaksymalizować Twój zysk możliwie najniższym kosztem.
Masz wszystko, żeby zacząć
Jedyne czego potrzebujesz to bezpieczna, przemyślana i skuteczna kampania internetowa, która trafi do Twoich Klientów.
niezleżnie do tego, czy Twój biznes polega na sprzedaży produktów, czy usług
niezależnie od tego, czy działasz na rynku lokalnym lub docierasz z ofertą do Klientów z całej Polski
niezależnie od tego, czy Twoimi Klientami są konsumenci, inne przedsiębiorstwa czy instytucje publiczne
Jeżeli rozważasz inwestycję w reklamę w wyszukiwarce Google i szukasz firmy, która pomoże Ci profesjonalnie prowadzić działania reklamowe - zachęcamy do skontaktowania się z nami telefonicznie: +48 791 676 575 lub poprzez e-mail: ads@adnetpolska.pl.
Uzyskaj bezpłatną wycenę
Przekaż nam czego potrzebujesz a my zrobimy wszystko aby Ci to dostarczyć w najlepszej mozliwej formie, uwzględniajac przy tym:
- Twoją branżę,
- ofertę jaką obecnie dysponujesz,
- otoczenie konkurencyjne,
- rynek Klienta do którego powinieneś dotrzeć.
Pamiętaj, że im więcej informacji przekażesz naszemu zespołowi za pośrednictwem tego formlarza tym dokładniejszą ofertę otrzymasz na swój e-mail.
Masz dodatkowe pytania?